Show je stoere CWC

Ik las iets over defensie pas en zie een schaduw van een heli. Mijn interesse heb je haha, wat voor kist zit je hier in? Lijkt een Cougar?

2 likes

Dagje mee in een AW139

2 likes

Dankjewel. Die G10’s zijn gewoon toppers in hun eenvoud.
Geniet van je CWC :ok_hand:

2 likes

Gefeliciteerd met deze mooie aankoop, ROC.:partying_face::+1:

1 like

De lume is fantastisch goed.:+1:

Gisteren had ik een grijs NATO bandje binnengekregen van AliExpress voor mijn Tudor Blackbay 58 Blue, maar het is een veel betere match met mijn Ti300.

Door de kleur die net wat lichter is dan de ‘military gray’ van CWC is het horloge nu meer ‘Monochrome’.

Fantastische combinatie en nu vind ik het horloge extra mooi.

Avond

Zoals je ziet lijkt de bezel soms grijs door het lichtinval, dan heeft het gehele horloge een coole grijze look.

Daglicht

Lume:

P.S.

De band van AliExpress zit comfortabeler dan de meegeleverde strap van CWC, dit komt door het feit dat de gaatjes in de band van AliExpress minder ver uit elkaar staan waardoor je een preciezer fit kan krijgen. Die van CWC zit net te strak bij mij, liever te strak dan te los. Maar nu dankzij dit bandje van €7,- heb ik en een mooiere kleur die erbij past én hij past nu perfecto!

11 likes

Blijft een mooi merk. Vind wel dat de prijzen door het dak gaan. Ik heb ze in alle soorten en maten gehad, maar heb er nu nog maar twee. Beste allround horloge dat er is denk ik.

15 likes

Vanmorgen lekker in de tuin bezig geweest.

7 likes

Mooi die GS’en :sunglasses:!

Vandaag weer de SBS:

11 likes

Echt een tof horloge :facepunch:

1 like

Ik ben al langer op zoek naar een lekker gemakkelijk set and forget horloge, die ik lekker zonder zorgen kan dragen om met de kinderen te spelen, zwembad in te duiken en alle dagdagelijkse ondernemingen (zo spannend is mijn leven als kantoorslaaf natuurlijk ook niet :sweat_smile:). Door de constante lofzang van @colnago op zijn G10 vaker aan die gedacht. Maar plexi en 50m WR is gezien mijn eisen niet heel handig, deze met saffier en 200m WR is wel een serieuze kanshebber. Als ie ooit weer op voorraad komt.

4 likes

Plexi heeft dan weer als voordeel dat het in principe niet kan barsten/versplinteren en dat je de krassen eruit kan poetsen. :wink:
Die G10’s worden nog steeds gemaakt volgens de Engelse Milspec. Dus deze kunnen echt wel wat hebben. En hebben ook behoorlijk wat meegemaakt ( Falkland, Golfoorlog 1/2 en Afghanistan ) ook qua water. :pray::blush:

1 like

Klopt, maar ik heb ook nog nooit een saffierglaasje gesloopt. Plexi vind ik prima, het is meer de 50m WR, die op papier natuurlijk voldoende zou moeten zijn.

Had er naar gevraagd in de mail naar CWC, binnen nu en 6 maanden zouden ze alles weer op voorraad moeten hebben!

1 like

6 maanden is lang als het om horloges kopen gaat :joy:

3 likes

Met iets meer kleur doet hij het ook leuk :smiley:

14 likes

Dat ben ik volledig met je eens :rofl:

1 like

Tof!!

Echt he? Ik had me ooit ingeschreven voor een speciale editie G10. Daar zou ik een maand of 4 voor op hebben moeten wachten. Je raad het al. Bestelling geannuleerd, en later spijt van gekregen natuurlijk. Het ging om deze:

Ik kwam ook weer wat te laat voor deze:

Mijn vriendin heeft een wit paard, en het had een mooie manier geweest om onze liefde te vieren.

12 likes

Nieuwe dag nieuwe kansen

Spijt is zwaar, dromen zijn licht.

10 likes