show jullie allereerste horloges!

Ik had toen (40 jaar geleden) een LCD horloge … weet niet meer wel merk en zou hem ook niet herkennen al zou die voor mij liggen. Weet alleen nog dat ik die een keer op de camping in het buitenland bij de sanitaire voorzieningen op het plankje boven de wastafel heb laten liggen en nooit meer gezien.

Het oudste waar ik nog foto’s van heb (en heb de ook nog thuis liggen) is deze Festina.
Hiervoor het in nog een andere Festina Chrono met goudkleurige kast en groene wijzerplaat en wat ik daarvoor had weet ik niet meer.

1 like

Zojuist gevonden. Mijn allereerste horloge. Gekregen van mijn moeder en daarom van emotionele waarde.

Fossil me7000

Vandaag gevonden na 3 jaar gelegen te hebben o.i.d. Doet het nog als een zonnetje!

2 likes

Het vintage verzamelen begon met een lucky shot via Catawiki.

2 likes

Ik heb hem nog, mijn aller, allereerste horloge die ik van mijn ouders kreeg omdat ik naar de middelbare school ging. Zo ging dat bij ons thuis. Een Prisma met incabloc. Nu 50 jaar oud, pffft, de tijd vliegt. :airplane:1e horloge Prisma

1 like

M’n eerste in 2014
Maurice Lacroix pontos chronograph
Nog steeds in bezit overigens

In 2012 gekocht in de VS en sindsdien 1 keer de batterij vervangen. Oerdegelijk ding en ik draag hem nog steeds.

1 like

Dit is mijn eerste, een kleine Lorus. Deze heb ik van mijn peetoom gekregen voor mijn communie. Dat was in 1991. Zoals jullie zien is het bandje niet meer in de beste staat maar het is wel compleet. Ik zou best een ander bandje willen maar dan moet het wel hetzelfde zijn.