Sinds ik deze heb, draag ik bijna niets anders meer. De wijzerplaat is zo mooi… zou wel eens een blijvertje kunnen zijn!
Het blijft de Rolex die ik zou kopen als ik iets rankere polsjes had of als ze 'm in 36mm zouden bouwen.
Gedeukt en vol krassen
Alles is een keeper.
Tot ik ze verkoop.
Voor mij toch wel deze drie. Moonwatch eerste echte graal en of hf het verhaal de pogue ontdekt en dus mijn tweede graal. De blauwe ‘pogue’ is bijvangst geweest in de zoektocht naar de gele.
Wel, ik heb van alles voorbij zien komen, maar nog geen enkele JLC horloges.
Ik start er dan maar mee. Mijn keepers zijn:
JLC Memovox met kaliber 916
LC mistery
LC date dial
LC Futurematic
LC Memovox K825
JLC automatic super dun voor dagelijks gebruik
JLC dress horloge 18K
Mido met aparte wijzerplaat
Mooie gevarieerde collectie!
Nogal gewaagd om met die speedy te zwemmen!
Ik heb er een van 2017 maar daarmee durf ik het water toch echt niet in!
Gave collectie vintages.
We hebben een LC kenner
Ik kan het afraden. Hij ging stuk.
Dank voor het compliment. Ik zwem niet vaak en meestal niet met de Speedy (of überhaupt een chronograaf), maar het kán wel. Het is meer zo dat ik op een regenachtige dag niet hoef te twijfelen
Erfstuk van m’n vader. Los van de schoonheid zal het alleen al om de emotionele waarde het nest nooit verlaten.
Nou ja, eigenlijk was het horloge al stuk cq niet waterdicht of je hebt ‘m ergens tegenaan gebeukt onder water? Was het een nieuwe of een oudere die je had je laten onderhouden / testen?
Nieuw gekregen van de baas - squashen - racket door het glas - tip-top laten maken door Omega - twee jaar gedragen tijdens “allerlei activiteiten” inclusief zwemmen - weer kaduuk - kliko. Dat was de kringloop.
Ik kan hem ergens tegenaan getikt hebben. Dat kan zomaar. Mien Squale kan daar beter tegen.
Deze twee erf stukken van mijn beide opa’s gaan nooit of te nimmer weg.
Van onderstaande gaat de Speedmaster Professional Moonwatch iig nooit weg. De SMPc zie ik ook eigenlijk nooit vertrekken. De overige voorlopig iig nooit maar zeg nooit nooit
Ik denk, als ik een JLC of Mido zou hebben. Dit zeker een “keeper” zou zijn.
Dus wat niet is, gaaf gewoon nog komen.
Haha, ja eens hoor, ik zwem ook liever niet met een chronograaf. Pushers blijven gevaarlijke openingen naar de kast. Ik zwem ook liever met een nieuwe Rolex
Ongelooflijk mooie klok. Je ziet ze niet zoveel voorbij komen.
Ik ben er al vanaf gestapt om te zeggen dat een klokje nooit weggaat. Ik heb n’a een tijdje altijd graag wat anders, maar is ook tof. De enige die ik houd, maar nooit draag owv de kleine diameter, is het horloge wat ik van mijn overgrootvader gekregen heb voor mijn eerste communie toen ik net geen 7 was: een gold plated Tissot quartz. Helaas momenteel geen foto’s voorhanden.