Show us some skin / skindiver only!

Twee van de drie nog in bezit

20 likes

22 likes

Beauty hoor!

O ja dat heb je weleens verteld idd - een Skx van je zoon, een bb en een flipperaar toch? Leuk man - goeie manier om er echt van te genieten. Wat is nu het flipper horloge?

De term skin diver wordt hier wel ver opgerekt. Die Pulsar, Maen en Seikos vallen er echt niet onder, wat mij betreft.

Deze draag ik vandaag

13 likes

Leuk verhaaltje over Skin divers.

3 likes

Gaaf zulke wijzers. Wat doet deze momenteel qua prijs?

1 like

8 likes

Gevoelstechnisch snap ik 'm, maar ik reageerde op FATC’s ‘eisen-lijstje’ en dan valt de Maen er toch echt wel onder. Redelijk vintage vibe, 38mm, 12mm hoog, bol glas, etc…Dat ie een WR heeft van 200m is dan een mooie bonus, niet? :wink:
Zo anders als de Baltic en die Oris is ie ook weer niet? Is ie te dressy misschien? Of moet een gebrek aan raised indices ook een skindiver eis zijn? Hoewel die Bifora dat weer wél heeft…
Moeilijk, moeilijk. :smile:

1 like

laatste aanwinst, net gereviseerd

Had voor op de Fregatte te bieden, hier op het forum gelezen dat het een Aquastar 60 kast zou zijn.
Maar als ik ze hier zo in profiel zie, lijken ze toch verschillend(een Aquastar '63 en een regate bovenaan, 3° is de Fregatte)
De Aquastar 60 is blijkbaar ook 36mm en deze kast is 38mm

@XXoF : weet jij hier meer over te vertellen?

Zie vooral gelijkenissen met de Lanco Barracuda (kast en deksel)

2° van links

11 likes

Ah ja dan snap ik hem!

1 like

Leuk topic dit, was hier nog nooit geweest. Mijn skin diver mag ook mee doen en ik zie dat @Petteflet zijn Oris 65 er ook in knalt, die volgt ook nog wel een keer :sunglasses:

12 likes

10 likes

13 likes

Simpele ancre. Denk dat 10cm water al te veel is. Lume doet het ook 10 seconde.

11 likes

Onec handopwinder met Lorsa-uurwerk - 37.8 mm excl. kroon

9 likes

Het is een Quartz uit de jaren 90. Geen idee of die hier thuis hoort, maar skinny is die wel.

11 likes

Wat zijn nog wat goede plaatsen om skindivers op de kop te tikken? De prijzen op Chrono24 zijn vaak namelijk wel aan de heel erg hoge kant…

12 likes

Hij is heel tof!