Nog een Kommandirskie o.i.d., einde Soviet-tijd.
Half vijf voor elf
Die onderste is erg praktisch
Al in de verleiding gekomen om een extra plaat te bestellen? Best leuk dat ze zoveel verschillende hebben
Ik heb de verleiding tot nu toe kunnen weerstaan, maar je kan idd leuk wisselen, de keuze is reuze. Maar ik vind deze nog steeds met afstand de mooiste.
In de keuken deze, voor 50 eurocent gekocht ooit op de Vrijmarkt.
En deze “Altzheimerklok” in de woonkamer, ideaal voor pensionados, wanneer alle dagen eigenlijk zaterdag lijken.
Vorig jaar op marktplaats gekocht. Geen idee of dit een Chinees is of niet. Mocht iemand er meer informatie over hebben dan hou ik mij aanbevolen!
Ik kwam laatst op een website allerlei varianten tegen. Rond de 40 euro geloof ik. Omega, Sinn en zo nog wat merken. Voor die paar tientjes vermoed ik niet dat ze uit dezelfde fabriek komen als een Omega horloge…
Maar bij m’n juwelier hangen ook twee horlogemerk klokken, als reclamemateriaal. Ik vermoed dat die van een iets betere kwaliteit zijn (dan die ik hierboven beschrijf, niet noodzakelijkerwijs dan die van jou).
Klopt maar het is dan ook weer niet een wandklok die je op internet tegenkomt zoals deze: https://www.dealerclocks.shop/products/speedmaster-series