Show your [brandname] wall clock, ofwel toon je wandklok.

Nog een Kommandirskie o.i.d., einde Soviet-tijd.

8 likes

Half vijf voor elf :upside_down_face:

1 like

Ik vind deze twee van Twemco wel erg mooi.
Is Duits.

twemco calendr wall

6 likes

Sucker voor de wijzerplaten hé…

7 likes

Die onderste is erg praktisch

1 like

4 likes

Al in de verleiding gekomen om een extra plaat te bestellen? Best leuk dat ze zoveel verschillende hebben :blush:

1 like

Mondaine

In het klein is 'ie ook leuk.

10 likes

Eichmuller atoomklok

Ongelofelijk precies (DCF 77), automatisch zomer/wintertijd en maar €30,-

6 likes

Ik heb de verleiding tot nu toe kunnen weerstaan, maar je kan idd leuk wisselen, de keuze is reuze. Maar ik vind deze nog steeds met afstand de mooiste.

1 like

In de keuken deze, voor 50 eurocent gekocht ooit op de Vrijmarkt.

En deze “Altzheimerklok” in de woonkamer, ideaal voor pensionados, wanneer alle dagen eigenlijk zaterdag lijken.

6 likes

Ik had hem al wel eens eerder ergens gepost maar hij blijft tof.

14 likes

Die van mij hangt buiten achter het huis.

8 likes

Nu even niet op zijn plek ivm opknappen van me huis .
Gekocht op Rikketik 2018 .

8 likes

Supermarkt klok.

24 likes

Zelf gemaakt

7 likes

Vorig jaar op marktplaats gekocht. Geen idee of dit een Chinees is of niet. Mocht iemand er meer informatie over hebben dan hou ik mij aanbevolen!

5 likes

Ik kwam laatst op een website allerlei varianten tegen. Rond de 40 euro geloof ik. Omega, Sinn en zo nog wat merken. Voor die paar tientjes vermoed ik niet dat ze uit dezelfde fabriek komen als een Omega horloge…

Maar bij m’n juwelier hangen ook twee horlogemerk klokken, als reclamemateriaal. Ik vermoed dat die van een iets betere kwaliteit zijn (dan die ik hierboven beschrijf, niet noodzakelijkerwijs dan die van jou).

2 likes

Klopt maar het is dan ook weer niet een wandklok die je op internet tegenkomt zoals deze: https://www.dealerclocks.shop/products/speedmaster-series

2 likes

24 likes