Siebel en actievandedag kortingactie topic

NA

35 likes

Nog niet alle horloges zijn te bestellen.
Net de varianten die ik interessant vindt geeft “Pagina niet gevonden”

Het Tsuyosa topic doorbladerend vindt ik de NJ151-88X met licht naar donker verlopen ook wel erg mooi.
Maar deze kan ik helaas nu niet bestellen.

Ik moet ook realistisch zijn dat ik steeds meer mijn leesbril nodig heb en heb een keer een Armani horloge gehad in de tijd dat ik aan mijn 1e leesbril moest en realiseerde toen al dat een beetje contrast wel handig is.
Die ijsblauwe of gele zijn dan misschien niet zo handig :laughing:

Toch is die ijsblauwe wel heel erg mooi … maar heb nu mijn leesbril op :rofl:

De gele had ik al :wink:

Gewoon doen. De andere kleuren zijn zo gewoontjes. Ook geel, het is opvallend, maar niet superbijzonder op een horloge. Maar wanneer zie je nou zo’n prachtige kleur blauw?

Ik vond het te gek worden (en vertrouwde het hele bonnencircus al niet helemaal) dus ik ben bij 200 euro aan bonnen (4 stuks) gestopt, maar achteraf bezien had ik er nog maar één bon bij hoeven doen en dan was ik voor 5 bonnen €118,75 kwijt geweest plus twintig euro iDeal ‘eindbetaling’. Shit, dat had ik gewoon ècht moeten doen…

Succes met overpeinzen :wink:

3 likes

De bestelling is succesvol gedaan :grin:

De ijsblauwe Tsuyosa en een G-schock, deze gewoon standaard uitvoering.
6 kado kaarten van 50 Euro ingewisseld nadat ik eerst 10% korting op mijn eerste bestelling had gekregen.

Moest nog wel 59 Euro bijbetalen dus totaal 209 Euro geinvesteerd en heb dit er voor gekregen:

image

21 likes

Mijn eerste G-Schock ligt klaar bij de winkel, vanavond ophalen :grin:

1 like

Bedankt, dit werkt. Er is dus nog een manier om aan die bonnen te komen.

Bon gekocht voor 25 + 6.50 veiling kosten

Wel gedoe met losse gmail accounts om de limiet van 2 bonnen per account te omzeilen.

6 bonnen en beetje bijbetalen in de winkel

9 likes

Moeten ze in de winkel nu alle code over gaan type bij je betaling?

Ja, in mijn geval acht codes, twee keer overtypen :sweat_smile:. Dus ik zou op een rustig moment gaan.

2 likes

Ja, helaas wel. Voelde een stuk minder cool dan gisteravond vanaf de bank bestellen. 1 voor 1 overtypen, 5 stuks.

2 likes

Je kunt de code toch met je muis selecteren in de voucher e-mail en kopieren in de webshop ?

Ik had het gisteren voor mezelf al naar een tekstbestand gezet zodat ik dan niet meer afhankelijk zou zijn van de e-mails.

Ah … ik zie het … in de winkel hebben ze geen andere optie :rofl:
Ik ga mijn bestelling morgen ophalen in de winkel in Breda in de buurt van waar ik werk.

2 likes

Misschien online converteren naar een barcode voordat je gaat :joy:.

Het ziet er naar uit dat de show gewoon doorgaat. Het aantal is niet langer beperkt tot 2 giftcards per aankoop en de prijs is iets omhoog gegaan…

3 likes

Horloges weer in de shop en de bonnen weer te koop.

Lijkt mij dat iedereen gewoon alles geleverd gaat krijgen. Dit is geen technical glitch meer.

5 likes

De bonnen zijn nu alleen wel 27,50 maar je kan er wel 10 kopen in een keer.
Nog steeds een mooie deal

1 like

Ik denk dat ze van de voorraad af moeten :crazy_face:.

Ik doe met je mee. Kon het echt niet laten liggen. Dus ik heb nu twee Citizens incoming van Siebel. Die van gisteravond en nu de ijsblauwe. Damn…

2 likes

Mooi dat hier nog wat mensen gebruik van kunnen maken!

Super … we moeten maar eens een Siebel GTG doen met alle voordeel horloges :rofl:

Welke kleur is die van gisteren ??

2 likes