Tsss, en het kwam zo geloofwaardig over in dat verhaalâŚ
Gelukkig hebben anderen reeds opgehelderd dat je je vergiste, maar hier nog even 2 plaatjes van varianten die ik zou verkiezen boven de GSG9
De ux is toch niet met een linkse kroon te krijgen zonder gsg9 logo, of vergis ik mij?
Edit: we zijn naast elkaar aan het praten. Jij praat over de EZM2 en ik over de UX onderaan.
Voor zover ik weet is de UX met kroon links inderdaad alleen verkrijgbaar met GSG9-tag. Of dat altijd zo is geweest, durf ik niet te zeggen. Een beetje verwarrend was het inderdaad. Ik nam aan dat je reageerde op mijn bericht dat uitsluitend betrekking had op de EZM2.
No worries. No one got hurt.
Ik ben zelf stiekem ook meer gecharmeerd van de niet gsgs9 versie
De rode datum en de plaatsing van de datum op de niet gsg9 versie vind ik zelf ook mooier. Maar de gsg9 versie vind ik wel bijzonder omdat dit volgens mij de eerste serie is en ook daadwerkelijk (maar dan zonder gsg9 logo zover ik kan nalezen) door de grenzschutsgruppe 9 gedragen is.
Zie hier een oud draadje op het forum:
40(!) Sinn EZM2 (GSG9-editie) te koop in Duitsland
Ik heb geen Manufactum versie trouwens.
Even terugkomend op de niet gsg9 versie: ik zou de mijne zo ruilen voor een 3H (en dan ook met de zwarte duikring)
Maar toch erg blij met mijn nieuwe aanwinst!
Check de pols. UX S; EZM2B Schwartz. Meneer is ofwel een Kampfschwimmer of een lid van de GsG9, beide onderdelen dragen de UX bij mijn weten.
Ik kan me inderdaad niet voorstellen dat de GSG9 een klok draagt waar letterlijk op staat wie ze zijn. Maar wellicht vergis ik me. Kan me voorstellen dat je deze hebt genomen toen je de kans kreeg, immers kun je ze niet meer bij Sinn bestellen.
Ik ben ook vooral blij voor je en vind het ook echt een mega horloge. Kan er niet zo goed tegen als iemand dolblij zân NA laat zien en er dan van alles op wordt aangemerkt. Als ik die indruk heb gewekt verontschuldig ik mij daarvoor. Dat was geheel niet zo bedoeld. Sterker nog. Ik wou dat ik er een had.
Als je de letters kan zien aan zijn pols, is het toch al te laatâŚ
Misschien dat ze daarom ook voor de zondagskrijgers beschikbaar zijn, zo kunnen de echte rakkers het ontkennen.
Je weet ook dat er een tijd was dat de UX nog niet bestond, en de GSG al wel? De ezm2 bestond al wel en het feit dat deze meneer op de foto een UX draagt wil niet zeggen dat de ezm2 nooit door de GSG is gedragen.
Ik wil echt al heel lang een EZM1. Een originele.
Ze gaan voor serieus geld tegenwoordig (ruim boven wat ik er aan uit wil geven), maar ooooh wat zijn ze cool!
Dat zeg ik toch ook niet? Obi wan stelde dat bij zijn weten de EZM 2 door hun gedragen werd, ik stel dat die bij hun opgevolgd werd door de EZM 2B, thatâs all.
Is dat jouw Aston Martin DB Roger?
Of die van James? Roger over and out.
Haha, daar ben ik dus ook naar opzoek.
Om dezelfde reden (erg duur) heb ik maar een âpoor manâsâ EZM1 gekocht: de EZM2
Wat betreft de EZM1: Dilemma, hoe langer ik wacht des te duurder ie wordt� Of zal dit meevallen?
Helemaal waar âŚgaat echt niet meevallenâŚ
En daarom heb ik jou gister een berichtje gestuurdâŚ
Gaat heel wat meer hydro oil inâŚ
Sinds gisteren mag ik ook meedoen!!! Mijn eerste Sinn, een 356 Flieger. Die Duitsers doen kleine dingen net weer iets anders, blijkbaar; ik kon gelijk mân huis overhoop halen om twee piepkleine inbussleutels te vinden waarmee ik een schakel uit de band kon halen
Maar, het was het uiteraard waard, wat een knapperd: