Goed bezig!
Inderdaad prettig “winkelen” daar.
Goed bezig!
Inderdaad prettig “winkelen” daar.
Ik noem het “ gevaarlijk” winkelen. Voor je het weet heb je je pensioenvoorziening uitgegeven. Maar daar zit nog een fiscale claim op. Oppassen dus.
Dat wel. Ik ben er nog nooit met lege handen vertrokken.
Het HQ aan de Wilhem-Fay-Straße is absoluut de moeite waard om te bezoeken als je in de buurt/op doorreis bent. In 2021 m’n 303 voor een servicebeurt plus nieuw saffierglas gebracht, super geholpen. En met een koffiemok en goodiebag vertrokken. Plus natuurlijk alles lekker zelfstandig om de pols passen.
Ik kom er jaarlijks wel een of twee keer. Ze bakken altijd Weiss Wurst voor me.
bij sinn?
Onzin Weißwurst bak je niet maar die doe je in heet water.
That’s a Sinn!
Phoe mooie hoor.
Ik moest 2 keer kijken, ik heb deze ook en draag die soms ook op die band. Er zijn er hier niet veel op dit forum.
Hey Sinners,
Ik zit nog steeds met smart te wachten op mijn bestelde EZM13.1. Nu kwam ik op chrono24 onderstaande bandcombinatie tegen. Volgens mij is dit niet de band die sinn erbij levert maar een andere, niet voor dit model bedoelde band (lijkt op die van de UX modellen). Weten jullie:
Ik heb die combo ook maar dan met de kleine vouwsluiting (voor de Aziatische markt). Band past op vele Sinn’s omdat de kasten vaak gelijk zijn. Ik draag de band aan m’n 103 en EZM3 en bij beide sluit ie naadloos aan.
Groeten
Rutger
Top! Bedankt voor je antwoord Rutger! heb je toevallig een foto van die kleinere vouwsluiting?
Oprecht echt een fijne band, dit is een canvas van Eulit
Deze Sinn 155 vindt ik echt heel tof. Subdails op een goede plek, en geen dag/datum. Dit is alleen een LE van Revoluion & The Rake. Ik ben al een tijdje opzoek, maar iemand een idee waar die ergens te koop staat?
Nice!
Eentje vinden wordt moeilijk ben ik bang. Met slechts 150 stuks, en dan ook nog initieel alleen voor de Aziatische markt beschikbaar volgens mij.
(Revolution magazine Singapore: https://revolutionwatch.com/sinn-the-rake-revolution-155-bundeswehr-dark-star.html).
De “Dark Star” zit op dezelfde plek als de 3H.
Hier mijn Sinn 1550SG (Oorspronkelijk Heuer ontwerp) die dus als inspiratie heeft gediend voor de 155 Dark Star.
Succes met je zoektocht!
Kijk eens buiten de grenzen, bijvoorbeeld op watchuseek. Wieweet wordt er daar een keer eentje angeboden.
Edit: warempel!