Sinn only (Deel 2)

Deze is te mooi en old school om in een la te liggen.

1 like

Correct!

2 likes

Prachtig! Beetje onderhoud en weer jaren plezier!

1 like

Nooit gedacht dat ik een Sinn zou kopen en nu wordt die heel veel gedragen!

Toppertje

23 likes

@HorlogeHalle was leuk maandag! Bedankt voor het gastvrije ontvangst. Die EZM2 is wel de moeite waard om lekker te laten verwennen in Frankfurt. Top ding :ok_hand:t2:

2 likes

Het regent dus dan maar iets dragen dat er tegen kan.

20 likes

Goedemorgen,
de U50 vandaag. Lekker fris rood op deze donkere regenachtige dag.
Fijn weekend vast!

19 likes

Heel mooi met die tachy bezel. Welke 103 is dit? Ik gok een ouwetje :stuck_out_tongue:

Groeten
Rutger

Houdt wel rekening met een lange reparatieduur. Ik was mijn Sinn’s 15 maanden kwijt. Aan de andere kant, als hij niet loopt heb je er ook niets aan. Tevens met die olie kan je 'm ook niet ergens anders wegbrengen. Succes!

Groeten
Rutger

1 like

Duurt een batterij vervangen 15 maanden? :flushed:

1 like

Dat denk ik niet maar ze hebben een enorme achterstand met reparaties. Bij mij duurden het 10 maanden voordat ze überhaubt naar de horloges hebben gekeken. Daarna nog 5 maanden voordat ze klaar waren. Ik hoop dat het met een batterijwissel sneller kan. Echter is het bij dit horloge iets gecompliceerder vanwege de olievulling.

Groeten
Rutger

2 likes

Dit is de limited die hier onlangs in het blauw stond, met het audi logo op de rotor.
Hij is net zo oud als ikzelf, 28 jaar! :partying_face:

aahhh, die van Gerard. Daar heb je een goeie koop aan gedaan! :wink:

Groeten
Rutger

1 like

Zeker, echt een mooi horloge!

Hier max 3 maanden. Maar ik breng hem altijd zelf en drink dan een kopje koffie met Lothar.

3 likes

:slight_smile:
Blijft een fijn ding, de eerste hydro van Sinn.
Mooi hoor, helemaal met die zwarte bezel! (Sinn kan volgens mij geen EZM2 zwarte bezels meer leveren….?)
De afleesbaarheid is echt top, en formaat en dikte zijn mooi in verhouding.
Je zult weer veel draagplezier beleven aan dit horloge zodra die terug is.
Wel balen dat het tegenwoordig allemaal zo lang duurt bij Sinn, niet alleen de service maar ook op een nieuw horloge moet je ellenlang wachten.
Ze hebben echt problemen met voldoende juiste vakmensen te vinden.
De 15 maanden die Rutger meemaakte is wel echt van den zotte…. Hopelijk hebben ze dat een beetje goedgemaakt…

Hier een groet van de tritium EZM2 Hydro (archieffoto)!

9 likes

En in het kader van #fliegerfriday:

1550SG

20 likes

Tudor terug in de rol, UX aan de pols.
Het is weekend :beers:

14 likes

Als de bezel wat stroef draait, dan helpt een sopje al wel eens :wink:

18 likes

Van die zwarte bezel wist ik niet.
Als die terug is, ga ik wel even de wisseltruc doen en plaats de metaalkleurige.
Op jouw foto staat dat ook :yum:

1 like