Sinn only (Deel 2)

prachtig!

1 like

Dankjewel :pray:

Zeker gaaf, Type 4 voor de Japanse markt dacht ik ?

2 likes

Dankjewel @Ron-W

Waar zie je aan welk type het is??? Leuk om meer over dit model te leren!

1 like

Omdat deze linkshandig is, en het staat ook heel licht gedrukt onder de datum vensters. Volgens mij een Militaire serie voor Japan, maar Obi weet er meer van dan ik :grinning_face_with_smiling_eyes:

1 like

Ik ga de loupe uithalen! :pray:

1 like

Graag, want volgens mij heb je ook een ‘blackout’ explorer; als ik het goed zag op de foto van de collectie?!

Klopt! Een silver print blackout 14270.

1 like

Staat een mooie 103 st in blauw

12 likes

Iemand ervaring met de Sinn 358 ?

Ben er erg blij mee, sinds een paar weken binnen.
In feite is het een Sinn 103, maar dan met een twist (letterlijk, 180 graden :wink: ).
Het is een Military Type IV.
Een limited edition inderdaad: 100 voor Japan en 100 voor USA.

Ze zijn ongenummerd, althans er staat niet “eine von 200” oid op de achterkant, en het serienummer is gewoon 103.xxxxx

Watchbuys in de US hebben er trouwens nog enkele te koop voor ca. 2700 US$……

Dit is de IV, en er is ook een III en en II, volgens mij waren dat wel Japan only modellen. Een type I bestaat dan weer niet volgens mij.
De II, III en dus ook mijn IV zijn alle lefties.
Er is ook een Military type W, wat eigenlijk ook een type II is maar dan wel de kroon “gewoon” op rechts (wijzerplaat 180 gedraaid).

Type II:

Type III

Type W

Bijzondere serie…!

9 likes

Is ook niet nieuw.

1 like

Voor wie nog op zoek is naar een bijzondere limited edition Sinn. En voor de Audi liefhebbers.

Sinn 103
€ 2.999

Zeker !! :+1:
en aangezien je het beste met je duim kunt drukken/duwen is een startknop links op 8 uur eigenlijk veel handiger voor een rechts-handige.

1 like

Favoriete Sinn deze :blush:

8 likes

Gaat er iets nieuws komen?
Dit kwam voorbij toen ik op watchbuys aan het surfen was…

Kan me het bijna niet voorstellen, Sinn heeft al behoorlijk veel nieuwe modellen/kleuren gelanceerd afgelopen jaar (jaren) en volgens mij hebben ze het rete druk om orders weg te werken.

Een nieuw clasp voor de H-band, of misschien een volledig nieuwe stalen band met fijn instelling zou dan wel weer welkom zijn!

Maar ja, we gaan het zien aanstaande vrijdag!?

Ik ben bang dat het enige nieuwe op 1 september de hogere prijzen zijn…. :upside_down_face:

1 like

Wow. Nog nooit gezien!

Geniet ervan!

1 like

Uiteraard komt er iets nieuws aan. Dat is bij Sinn altijd het geval rond deze datum.

Ik ben benieuwd of het een model is met “vintage” lume wijzers en wijzerplaat.

Dankjewel! Dat zal ik zeker doen en ik zal het forum mee laten genieten met een wrist shot zo nu en dan :wink: