Sinn only (Deel 2)

Al wat bandjes geprobeerd en zwart staat het best.
Maar op de originele H-link van de 556 draagt de 356 ook mooi.

24 likes

Staat erg goed zo op staal.

1 like

Afgelopen twee weken de U50 gedragen op vakantie. Daarvoor zat hij voornamelijk ij de horlogekist. Onterecht al zeg ik het zelf. De h-link band is mooi maar ik draag mijn horloges graag op rubber.

Nou heb ik de originele Sinn rubberen band erbij zitten maar die vind ik nogal lomp en de tekst op de band vind ik eerlijk gezegd niet te pruimen. Daarom ben ik opzoek naar een rubberen band met een mooie taper (of hoe noemen we dat ook alweer) die goed aansluit op de kast.

Nou zag ik dat Zealande er 1 heeft maar die is nogal prijzig en de weinige reviews op hun eigen site beloven niet veel goeds als het over de aansluiting op de kast gaat. Heeft iemand hier goede ervaring met een band die ik zoek? Laat het vooral even weten.

10 likes

De Sinn 815 op een Sinn canvas strap

17 likes

Sinn komt toch met iets totaal nieuws op de proppen!
Een nieuw model 356:

13 likes

Mooi, maar gelukkig vind ik mijn vorige week gekochte koperen 356 nog iets mooier.
Dat opgelegde logo op de gelimiteerde versie is wel top.

2 likes

15mm dikte voor de nieuwe 356 is mij iets te veel van het goede

3 likes

Je bent me voor

1 like

Ik vind dat geen probleem. Een dunner horloge, met vlakkere case back, ligt mooier op de pols.
Maar qua draagcomfort merk ik geen nadelen met een dikker horloge.

2 likes

Die vintage lume wijzers heb ik laatst gezien in Frankfurt :rofl: Die had ik op mijn 103 kunnen krijgen maar het klopte niet qua kleur.

1 like

Wel leuke modellen

1 like

Mooi, vooral die vignette wijzerplaat met groene lume. Het opgelegde logo van de L.E. mogen ze vaker gebruiken, staat goed. Maar wat een (relatief) dikkertje zeg.

7 likes

11 likes

20 likes

Alles is relatief zeggen ze, maar dit niet, wat een dikke kast zeg…

Ruim 15 mm dik

Prachtig weliswaar

Het mooist in avondlicht.

20 likes

3x 3H EZM2
De oudste is van 1998…!
(Verkocht weliswaar)

19 likes

De end links van de 356 passen ook op een 556 inderdaad, waar je wel op moet letten: de plexi 356 modellen zijn “perlgestrahlt”, en de 556 is altijd “satiniert”, dus dat verschil ga je wel zien. De saffier 356 modellen zijn dan weer “satiniert”, wat ik niet wist eigenlijk (mijn 356 UTC is plexi - dus perlgestrahlt).

Naja, even een tip om op te letten :slight_smile:

2 likes

2 likes