Sinn only (Deel 2)

Die Jagduhr is zo mooi.
Er is er nog 1 die nog mooier is vind ik. En duurder :money_mouth_face:

14 likes

:blush:
Sorry, verkeerd gelezen, dacht dat je 757 zocht….
756 dus :wink:
Hier dan nog een teaser plaatje van een mooie limited 756:

8 likes

Is dat een groene wijzerplaat? mooi op dat leren bandje. Speciale editie? ik zie een jachtgeweer ernaast. Misschien een aanwijzing?

https://www.sinn.de/en/Modell/JAGDUHR.htm
Tegimented
AR
Nice:-)

Damn. Denk dat de 144 nu wel volledig uit mijn hoofd is en dat ik echt maar voor deze moet gaan. Ik vind de pvd coated ook cool. Er mag zelfs een beetje PVD coating afgesleten zijn. Meer tooly kan het niet worden.

1 like

Je zult m dan wel 2e hands moeten kopen want Sinn heeft m niet meer.
Die dure nog wel.
En deze:

https://www.sinn.de/de/Modell/836_WUH.htm

Weet ik. Niet erg. De prijzen voor de pvd en gewone zijn best te doen voor wat je krijgt.

Heb overigens de vraag betreffende hollow en solid end links aan Sinn zelf gevraagd, maar ook daar voorlopig geen antwoord. :neutral_face:

Oh jammer! Kijk eens hoe knap de 144 als toolwatch is :wink:
Plaatje van het wereldwijde web:

11 likes

144 met een beetje afgesleten pvd en verkleurde lumen :white_check_mark: het is het zoeken naar een exemplaar waard​:wink:

11 likes

@rovali Prachtig horloge! Die staat bij mij ook nog wel op de wensenlijst :slight_smile: Één van de weinige horloges die eigenlijk het mooist zijn als ze wat gebruikssporen hebben. En jij hebt een mooi exemplaar!

1 like

@drumstof helemaal mee eens, normaal baal ik van ieder krasje maar bij deze wordt het horloge alleen maar mooier! Dat groene bandje staat hem ook goed, brengt mij op een idee!

1 like

@rovali @drumstof nu verkeer ik weer in twijfelmode. Jullie worden bedankt. :sweat_smile:

2 likes

Bandje staat hem inderdaad goed, is blijkbaar van Watch Gecko. Hoe draagt deze eigenlijk, want deze heeft wel een behoorlijke dikte? Ik heb deze bij Sinn HQ zien liggen, maar helaas niet gepast…

1 like

Ik draag over het algemeen wel wat forsere horloges waaronder ook een Aquis. Dus voor mij draagt hij heel prettig. Het is geen heel groot formaat dus dat compenseert de dikte wel een beetje. Momenteel draag ik hem op staal maar ook met leer is het een fijn horloge. Als je een keer wilt passen mag je deze ook wel een keer om

1 like

Ik vind die gezamenlijke geschiedenis net wel interessant, het is inderdaad gebaseerd op de Porsche Design chronograph 1, maar er zijn nog veel meer merken die met dezelfde kast en soortgelijke dial een horloge hadden. Ik ben ook een eeuwige twijfelaar, maar ik zou vooral een horloge kopen dat je aanspreekt en mooi vind.
Hier nog wel een leuk artikel over de ‘Orfina’. Ik verwacht dat met de nieuwe film van Top Gun dit horloge nog wel eens terug in de aandacht zal komen :grin:

1 like

Dit stukje lees ik morgenmiddag eens. Mocht het een 144 worden dan wel liever een nieuwe met AR. De limited zwarte die nog te koop is vind ik veel te duur. Dus dan zou het een gewone blasted case zijn. Denk niet dat die zo mooi uitkomt op die racing strap in uw bericht hierboven. Killer combo met die pvd kast.

2 likes

Lijkt me wel eens leuk! Met het passen kan je eigenlijk pas zien of het je ding is of niet. Ik zal je een pb sturen, want de afstand is misschien wat te groot :slightly_smiling_face:
En ik plan sowieso nog eens een tripje naar Frankfurt!

1 like

De 240ST :grin:

21 likes

Foto van vanmiddag. Op de boot dichtbij zijn “natuurlijke” omgeving de zee. Op ErikasoriginalMN strap.

17 likes

Voor de liefhebber, deze staat op cata met nog 1 dag te gaan

13 likes