Dit zijn dan de RS (red seconds) versies.
Datumpositie en tekst op plaat
Ik heb de 556 I RS nog altijd heel tevreden en nog altijd mijn horloge met de meeste polstijd
Ik ben deze gaan halen in Frankfurt, gezellig weekend met de vrouw tijdens de kerstperiode. Echt een aanrader
@Niels1983
Zit door foto’s te bladeren, ik neem terug wat ik zei, de 556i glanst wel degelijk. Viel mij alleen 's avonds niet op.
Klopt, het is het vaak net niet voor mij, net als Tudor, Grand Seiko, Chopard en Zenith die merken matchen gewoon niet vaak…
Proficiat met deze B-Uhr!
Prachtig man, enjoy!
Bedankt mannen.
Horloge zit heerlijk om de pols en ik vindt hem echt mooi .
Ik heb een vraagje
Vanochtend zag ik dat de datum wissel niet helemaal kompleet was.
Licht verontrustend wel.
Ik heb de datum vervolgens een maand doorgedraaid in de hoop dat dat de datum schijf morgen wel in de juiste positie springt.
Is er iets anders dat ik zou kunnen doen mocht dit probleem zich op nieuw voordoet?
Voor de zekerheid toch even vragen, heb je de datum misschien per ongeluk tussen 21:00 en 03:00 verzet?
Nee daar ben ik altijd voorzichtig mee.
Ik wel mee bekend, ik vind een 556 een toolwatch en daar vind ik een mop dual niet op passen. Zo ook geen andere kleuren dan zwart, blauw (want die heb ik zelf ) of wit.
Dat is balen; je had 'm nu een dag of twee? Als 'ie blijft hangen dan is een bezoek aan een horlogemaker onvermijdelijk. Er zit een SW300-1 uurwerk in en dat is niet heel exotisch gelukkig.
Succes!
Ik zou Sinn eerst benaderen voordat je naar een random horlogemaker gaat. Zit gewoon garantie op.