Sinn only (Deel 3)

De 856.012 is een gelimiteerde editie uit 2016.

1 like

Oh my bad, dacht dat hij nieuw was gekaufd.

1 like

Ik heb hem inderdaad niet nieuw gekocht.
Hij is in juli 2022 verkocht door een Duitse juwelier volgens de garantie kaart.

1 like

Ondanks dat de garantie waarschijnlijk verlopen is ga ik inderdaad maandag eerst maar eens kontakt met Sinn opnemen om de opties te bespreken.

2 likes

Ja klopt inderdaad, ik heb hem pas twee dagen.
Dus ik kan de koop ook eventueel nog ongedaan maken.
Maar het liefst zie ik dat het probleem verholpen wordt zodat ik ervan kan genieten.

1 like

In goed overleg met de verkoper toch maar besloten om het horloge te retourneren.
Ontzettend aardige en behulpzame partij die zelfs aanbod om het horloge naar Sinn op te sturen en voor de reparatie te betalen.
De opgegeven retour tijd bij Sinn kon volgens hem momenteel oplopen van 3 tot 6 maanden.
Vindt ik persoonlijk niet echt een aantrekkelijk vooruitzicht , en zeker omdat ik hem pas een paar dagen in bezit heb.
Dus ik ga verder zoeken naar een andere mooie Sinn.
Jammer maar helaas.
Hartelijke dank voor uw reacties,en het meedenken , dat wordt zeer gewaardeerd.

9 likes

Ik kwam deze limited Japan versie uit 2020 tegen op het web.

50 stuks, en gelinkt aan Tough Divers Maritime Self-Defense Force, geen idee wat dit is (en of de Japanse vertaling goed gegaan is), maar zal een soort GSG9 zijn.

De hoeveel letters boven de diepte aanduiding iets te veel van het goede….
Ben er nog niet helemaal wat ik van deze U2 vind….

3 likes

17 likes

Heel stoer ongetwijfeld, maar teveel drukte wat mij betreft.

Dat prachtige logo was m.i. genoeg geweest, die JDM-tekst had zo nodig wel op de achterzijde gekund.

Helemaal mee eens!
Logo is idd mooi, maar die letters?!
En zoals @Topdude ook al zei: veel te druk zo!
Blijft wel een bijzonder horloge, met maar 50 stuks….

1 like

NA alarm :slight_smile:

Gisteren stond DHL voor de deur met een Sinn waar ik al geruime tijd naar op zoek was.
Ik ben dan ook behoorlijk in m’n nopjes met deze nieuwe aanwinst.

Vandaag alleen een teaser foto van het doosje, die op zich ook al speciaal is :stuck_out_tongue_winking_eye:

Onthulling op #fliegerfriday (of verklap ik nu al te veel?) :blush:

14 likes

Spannend!!

1 like

Iemand hier bekend een verkleurde lume op een EZM3? Of is het gewoon een vreemde foto en licht?

Ziet er idd behoorlijk verkleurt uit.
Wat me opvalt is dat Sinn niet heel consequent is met de bezels, want ik heb ook bezels gezien waar de lume driehoek iets groter is.
Ik denk dat de hier getoonde een wat minder goede batch was…

1 like

#fliegerfriday :grinning:
NA release ……

Na lang zoeken eindelijk een Sinn 356 in olijfgroen in goede staat voor een redelijke prijs kunnen bemachtigen.
Het is een limited edition van 200 stuks voor de Japanse markt, alweer van 2004.
Ik realiseerde me niet dat het alweer zo lang geleden is dat deze versie werd uitgebracht, en dacht eerslijk gezegd dat ie jonger was - tijd vliegt (en dat op #fliegerfriday :stuck_out_tongue_winking_eye:!)

Super blij mee, en begeeft zich nu in goed gezelschap met de 556 in olijfgroen (ook alweer een Japan limited, 150 stuks).

43 likes

Schitterend mooi. :star_struck:

14 likes

Om de pols :slight_smile:

33 likes

Mooi, gefeliciteerd!

1 like

Oef, heel nice. En een lefty :smiling_face_with_three_hearts:

1 like