Hogere prijzen
Düsseldorf. Ik schrik altijd van die prijzen, maar toen zag ik ernaast Grand Seikos staan voor 8 tot 12 mille!
Morawitz.
Topzaak! Zeer aan te bevelen.
Zeker fraai!
Meer zomer dan herfst model lijkt me, maar productie zal wel vertraagd zijn zodat ie nu pas uitkomt.
Waarom ie 900€ meer moet kosten dan de 103 St Ty Hd snap ik dan weer niet.
Okay, glasbodem en de “hybridkeramischen Nachleuchtelementen” zullen duurder zijn, maar €900?!
Persoonlijk hoop ik dat Sinn wel meer handopwinders lanceert, scheelt werkelijk meerdere millimeters dikte: als de 103 Dreier in 14 mm was gekomen had ik die gekocht, maar 17.2mm is mij echt te fors…
Het is bij precies andersom, ik geef de voorkeur aan een automaat en de dikkere kast neem ik graag voor lief.
Qua looks is dit wel een schot in de roos wat mij betreft.
Toffe 103. Wat sinn doet met de 103 lijkt heel erg op wat omega doet met de speedmaster. En dat bedoel ik goed. Je hebt een standaard model die al heel lang loopt, met plexi en zwarte plaat. En dan heb je jaarlijks wel een aantal nieuwe versies, zodat iedereen wel eens een versie leuk vindt.
Hier zat ik al een tijdje op te wachten. Maar deze doet het niet voor mij. Die rode accenten op de bezel, nee, nee. Komt toch beetje over als snel werk afraffelen. Het was niet veel moeite geweest om die rode accenten blauw te maken.
Dit blijft voor mij de mooiste Sinn… robuust, leesbaar en technologie lees ‘olie in de kast’
Zelfs de Quartz heb ik leren waarderen…

Het is een daily one, blijf deze uit horlogebox pakken
Als Sinn fanboy ben ik niet heel erg enthousiast geworden van wat ik zie.
103 is aardig, maar ik word er niet hebberig van. De rest is variaties van hetzelfde. Nou j, de 103 eigenlijk ook.
Ik houd de knip dicht.
Idem