Skin diver topic!

Dit is voor mij en in zijn algemeenheid wel de skin diver der skin divers. De kastvorm vind ik echt fantastisch.

@XXoF weet denk ik wel wat zo’n Lanco in deze staat ongeveer moet opbrengen.

1 like

Zo’n Lanco Barracuda is inderdaad erg vet.

In nette, originele staat moet je denk ik wel richting €1500-€1750 denken. Het exemplaar hierboven zit daar misschien nog iets overheen.

1 like

NA: eindelijk een duik (stijl) horloge die goed om mijn pols past!

7 likes

Wat nieuw leven blazen in een topic over mijn favoriete horlogestijl

13 likes

Nou dan doe ik vrolijk mee!!
Heb meerdere skindivers, maar deze is wel favoriet, niet te groot, heerlijk die cijfers, toch waterdicht en goed draagcomfort :sunglasses:

Nu mee op reis, de groeten uit Zuid Korea!

15 likes

Nog steeds de leukste uitvoering van de 65 :star_struck:

2 likes

10 likes

Elke keer als ik een foto zie van die Oris heb ik een beetje spijt dat ik hem ooit verkocht heb. Prachtig model.

1 like

14 likes

Lekker font van de merknaam, echt tof. En die uurmarkers zijn ook top!

1 like

Dit is de heruitgave van het model uit de jaren 60.
Dit model Skindiver via Kickstarter besteld in 2020.
Het was ondertussen 50 jaar geleden dat de NASA op de maan landde en alles wat daar mee te maken had werd weer commercieel uitgebuit.
Neil Armstrong had in zijn tijd als NASA test piloot zo’n model om de pols maar in die tijd werden de Wolbrook horloges in de US verkocht onder de naam Douglas.
Met die verwijzing werd in 2019 Wolbrook en Douglas weer afgestoft :sweat_smile:

8 likes

Zojuist deze Primato skindiver opgehaald bij @floris155 na een goede servicebeurt. Het horloge kreeg ook een nieuw glaasje. Ook is hij weer spatwaterdicht gebleken, dus zwemmen doet hij niet meer. Ik vond dit de mooiste van mijn gewone skindivers en daarom een beurt waard. Floris trof er een INT (Durowe) 7422/2 uurwerk in aan, dat in 1975 werd geïntroduceerd. Hij zal dus van 2e helft jaren 70 zijn. Blij mee!

13 likes

Deze Deauville mag hier ook wel :slight_smile:

De Oris is wel een beetje vies trouwens :face_with_peeking_eye:

9 likes

Met 100m WR en zonder schroefkroon mag deze hier ook

3 likes

in goed gezelschap

6 likes

Al een aantal dagen dit skindivertje

7 likes

Pfffff blijft toch echt prachtig.

1 like