Solliciteren wat draag je, je Submariner of je Swatch?

@Lucky-Luke niet alleen met hard werken hoef je ver te komen hoor.
Gewoon lekker efficiënt werken wil ook nog wel een werken, hoe dan ook je visie is wel erg kort door de bocht en zwart wit. Maar dat gaf je zelf ook al aan :wink:

:beers:

1 like

Repeat :joy:

Zou me niet schamen voor het horloge dat je die dag om de pols draag :joy: your choice and game tijdens het solliciteren :ok_hand:

15 of is het nu 17 miljoen mensen met een broodje kaas :rofl:

Hard heb ik ook niet gezegd
Toch ?
Ben Wel kort door de bocht :roll_eyes:

1 like


7 likes

Hard = lang = veel uren = 80-100 uur/week = niet lui.

Meer zoiets. Je begrijpt mij best wel. En anders snap ik dat je af en toe lang werkt. :wink::v:

:beers:

1 like

Zie ik de dingen toch net wat anders

Vertel!
:beers:

1 like

Een echtpaar uit de zorg met twee kinderen heeft wel andere prioriteiten dan 10 jaar te sparen voor een submariner. Ik vraag me af in wat voor wereld sommige mensen leven.

10 likes

Het goede antwoord was ik jullie nog schuldig:

6 likes

Sugar mommy Han thats nice om bij te solliciteren :yum::sunglasses:

3 likes

Sterker nog. De meeste mensen hebben een andere prioriteit, of omdat het niet anders kan, of omdat horloges ze geen ene … interesseert. :beers:

Alleen horlogeliefhebbers hebben deze tik.

:beers:

klopt :thinking: doe ik toch iets fout vanaf mijn 5de :joy:

Waar, alleen sommige mensen zijn zo hooghartig. Ach, als je maar spaart en hard werkt…
Alsof zij de enigen zijn die hard werken. Sommige mensen werken keihard voor weinig geld, omdat ze idealen hebben, of een lage opleiding.

5 likes

Dit wordt een 5k + topic :muscle: SJ44K :sunglasses: :ok_hand:

nice

:sleeping::sleeping:

1 like

Lassers wel, lasers weet ik niet zo.

2 likes

Dit is niet helemaal de juiste plek om deze vraag te stellen. Als je op een fotografie forum vraagt of je met de kitlens vooruit kan of voor 4000 euro een L lens moet kopen zullen de meesten ook zeggen ja doen wat kan jou het schelen!

Als je erover twijfelt zou ik het sowieso niet doen. De kans dat het negatief uitpakt is groot omdat in de wereld buiten HF Rolex toch echt wel vaak als patser horloge wordt gezien. De enige kans dat het goed uitpakt is als er een kerel aan tafel zit die deze hobby deelt.

Of het moet om een functie gaan waar patsen als een pre wordt ervaren, bijvoorbeeld een senior functie in relatiemanagement of sales.

3 likes

Bedoelde je niet junior ? :laughing:

1 like

Eens. Maar toch valt het de ander op, zeker als ze zelf ook kijk hebben op Zwitserse klokken. Had laatst ook een gesprek met iemand met een speedmaster om. Ikzelf een sub… die man. Leef maar kijken… moest m echt een tik verkopen! Ben het toen ook niet geworden helaas…

Precies, en daarom verzamelen ze zich met zijn allen op een forum waar iedereen dezelfde tik heeft. Het gevaar is alleen dat je gaat denken dat de mensen die die tik níet hebben abnormaal zijn, in plaats van wij.

9 likes

@Lucky-Luke
100 uur per week…
niet goed bezig😱