Solliciteren wat draag je, je Submariner of je Swatch?

Wat een topic weer :slight_smile:

Even kijken
Solliciteren. Heel lang gelden. Toen nog geen geld voor horloges.
Al 17 jaar met een vrouw.
Alles is van haar.
Ik ben op het werk de baas. Zij is thuis de baas.
Ze krijgt alles van mij.
En ik doe alles voor haar.
Geld vind ze niet belangrijk zolang ik alles maar betaal.

Aawww
Ow en zou er iemand bij mij solliciteren met een leuke auto, groot huis, duur horloge. Prima toch. Zorg maar dat je genoeg voor mij verkoopt dan kun je er nog meer kopen.

:upside_down_face:

Maar heb weer veel geleerd in dit topic.
Ondanks dat ik een Rolex draag, BMW rij en alles stronteigenwijs op mijn manier doe ben ik een fatsoenlijke(re) kerel dan mening bovenstaander.

Ik neuk niemand de moeder
Eet elke dag macaronie
En veroordeel niemand
Bovendien ben ik vrij van hokjes denken (wat ik verschrikkelijk vind overigens)

:v::tada: :cucumber:

17 likes

Een egoïstische waarin ze/we het veel te goed hebben

1 like

Ik al 33 jaar, maar mijn zoon en dochter hebben er geen moeite mee.:joy:

32 likes

Je vind het verschrikkelijk dat je vrij bent van hokjesdenken? :thinking: …ik zou er blij mee zijn, er vrij van te zijn!

:wink:

Nee man.
Verschrikkelijk is het dat mensen zich druk maken om welk horloge ze moeten dragen tijdens een sollicitatie.

Als dat hetgeen is wat je belangrijk vind, dan verdien je de baan niet eens :joy:

5 likes

De sub uiteraard.

optie 3: geen horloge?

Mooi geschreven stuk . Hear hear hear.!! :thinking: Toch best “down to earth”. :+1:

Je weet zelf dat jouw avatar niet je werkelijke hoofd is?

OT: @sj44k om wat voor functie gaat het nu???

Ik heb speciaal voor het solliciteren een Speedmaster gekocht. Alleen connaisseurs valt dit model op als een liefhebbers horloge. :joy:

Waarom ruil je de Sub niet om voor een Explorer 1? Dat is een alleskunner!

1 like

Draag deze. En gebruik hem op het juiste moment.

image

5 likes

@sj44k ben je er nog?

Als je je druk gaat maken om wat anderen gaan zeggen dan wordt je leven wel erg lastig:-) uiteraard moet je netjes blijven maar als iemand je veroordeelt om je horloge dan zou het voor mij niet eens hoeven. Moet ik dan in een krot op het werk komen, gescheurde kleding dragen en het liefst om de dag eten zodat iemand mij aanneemt en zich boven mij voelt? Kort samengevat… wees jezelf… heb je het gekocht en geniet je ervan??? DRAGEN!!

Voor de gene die het nog interesseert ik zou de SUB dragen en desnoods met een rolex bord op mn hoofd:-)))

2 likes

Zelf heb ik een keer oranje sokken en veters in m’n schoenen gedaan tijdens een sollicitatie bij een bedrijf waar het logo en alle promo oranje was.
Het viel op en ze vonden het erg grappig.
Oog voor detail van de sollicitant vonden ze.

Ik heb de baan afgewezen.

5 likes

:joy: …niet omdat de interviewer een Rolex om de pols had hoop ik?! Patsers zijn het.

1 like

Nee, zo’n gouden Invicta van 52mm.
Zou ik me iedere dag aan ergeren.

4 likes

IMG-20190127-WA0002

6 likes

Een sub draag je lekker in het weekend bij een nette broek en een polo!
Submariner bij een pak kan wel als je auto’s gaat verkopen.

Ik zou iets meer dressy om doen

2 likes

Tijdje geleden een sollicitant gehad met een golden boy om. Direct een leuke opening. Als hij een sub om had gehad was dat niet anders geweest.

Totdat je het er aan de ontbijttafel uitgebreid over gaat hebben, denk ik zo :sweat_smile:

6 likes

Haha dat ga ik morgen testen. Die pubers van mij rennen krijsend weg denk ik, weet ik! Haha dat beeld alleen al… tranen rollen bijna over mijn wangen hier…

4 likes