Solliciteren wat draag je, je Submariner of je Swatch?

Over hokjes gesproken. :sunglasses:

:beers:

Veel uren werken kan inefficiëntie betekenen. Of het niet berekend zijn op je takenpakket. Dan nog, structurele over-delivery traineert het verbeteren van de bedrijfsprocessen.

@Lucky-Luke: Ik ben liever lui dan moe, maar wel resultaat-gedreven. Mag dat ook? Ikzelf werk het liefst 2 a 3 uur per dag terwijl ik toch de gestelde resultaten haal. :slight_smile:

Welk horloge zou dat uitstralen? Hmmm. :thinking:

Hij is zichzelf wel een beetje aan het bedotten. Niemand is vrij van een hokjesgeest. Je kunt hooguit zeggen dat jouw hokjesgeest anders is dan de gemiddelde hokjesgeest, maar iedereen heeft nu eenmaal bepaalde vooroordelen en deelt de wereld in bepaalde kaders in.

Of iemand fatsoenlijk is bekijk ik altijd liever op basis van zijn of haar daden. Die veer steek ik mezelf in ieder geval niet in de reet, dat mogen anderen bepalen als ik m’n ogen dicht knijp. Mensen die zichzelf fatsoenlijker of beter vinden dan anderen zijn in ieder geval wel volkomen gemiddeld, statistisch gezien. :+1:

1 like

Als je 100 uur per week werkt heb je geen tijd om een Rolex te kopen


Kan me ook niet voorstellen dat jij meer uren betaald werk krijgt nav al die lappen tekst die je hier weet te posten.

4 likes

Knap
Heb je het goed geregeld
Ga zo door
Mischien een AP ?

1 like

Proef ik nu een klein beetje jaloezie? :stuck_out_tongue_winking_eye:

Goed geregeld!
Hard werken wordt snel door elkaar gehaald met slim werken


Haha
Klopt
Maar die tijd is voorbij van 100uur
Pfff
Maar nooit een hekel aan gehad
Was zelfs fijn om te doen
En als er kinderen komen ja dan toch maar minder

Wat wel een leuke afsluiter van mijn sollicitatie was, is dat ik de directeur wees op zijn mooie Yachtmaster. Leuk gesprek over horloges volgde. Of dat het bijdroeg geen idee maar toch
 aangenomen. Wellicht was het een bevestiging van de klik.
Gisteren gesprek met klant gehad waarbij ik hem complimenteerde met zijn Panerai (vond er geen reet aan maar toch). Leuk gesprek gehad over horloges en opdracht gescoord.
Oog voor detail wordt beloond in mijn vakgebied :slight_smile:

1 like

De meeste AP’s zijn zo fokking spuuglelijk, nee dank je.

Hahahaha
 Nee, ik tik bijzonder snel.

Nee, het is erger. Hij wil me misschien echt een AP toewensen.

Royal oak blauwe plaat
Best mooi

:heart_eyes:

4 likes

Deze vindt ik.echt wel mooi
Maar die prijs

Precies dit!

En dit ook.

Jep, de macaronie smaakt mij prima. Lekker zoet en en en
Mmmmmm straks maar eens een vol bordje wegsnoepen .

Slechte eigenschap als je dat wel zou doen, dus hulde.

Harder werken toch? :see_no_evil::joy:

Verder helemaal eens met @lasteraar.
Wat een niveau. Ik ben blij dat ik het woord fatsoen ken


1 like

:star_struck:

1 like

Hahaha, been there, done that
 Pap en mam de grootste lol aan de eettafel, met tranen van het lachen en de kinderen krijsen! Maar m’n zoon forward wel filmpjes en foto’s, uiteraard niet van zichzelf!!! :joy:

1 like

Nette broek in het weekend? Waarom? Ik ben blij dat ik dan een spijkerbroek aan kan trekken!

1 like

Qoud Erat Demonstrandum.

Om dit in een context te plaatsen, dit zijn mijn twee holy grail horloges:

Dat zou duidelijk moeten maken waarom ik die rare anti-aanbak patrijspoort absoluut niet cool vind, met z’n niet uitwisselbare stalen rupsband. Brrrr.

Overigens vind ik mijn holy grail horloges eminent draagbaar bij een sollicitatie. Die stralen wat mij betreft understated klasse uit.

Eh, bedoelde je nou een korte broek en een polo? Of een spiekerbroek en een polo?

1 like

Deze horloges passen perfect bij de man die ik voor me denk te hebben :joy:

4 likes