Solliciteren wat draag je, je Submariner of je Swatch?

Ik heb dit topic met plezier gelezen, maar nu vraag ik me wel af: wat doe jij dan precies? (als je dat met ons wil delen uiteraard)

Wat is het nou, 100 uur werken of slimmer werken?

jij hen 't wel makkelijk zeg! :see_no_evil:

Nothing & still got paid today!

Rolex Bmw. Duidelijk die man verkoopt Macaroni.

2 likes

Geen van 2 meer
Het is mooi geweest

2 likes

Jazeker maar heb niet de hele dag om deze discussie te volgen (helaas) ik solliciteer nu nog vanuit een andere baan en wil dat ook graag zou houden :slight_smile:

Laat ik bij voorkeur even in het midden doet ook niet perse ter zake, maar voor de beeldvorming het zijn functies waar de meeste mensen (jeetje lekker generaliserend maar daar ontkom ik haast niet aan) geen duur horloge zullen aanschaffen.

gynaecoloog. Dan zou ik voor de Sub gaan.

5 likes

:joy::joy::joy:

1 like

Your welcome. :+1: Ik had er zelf veel lol in om te maken.

Zeker! Bedacht mij later dat dit er bij mij al in staat. Mijn CV is een 2-pager dat vooral bestaat uit wat bullet-points, wat logoā€™s en ook voor elk van mijn hobbies (motoren, horloges) een plaatje.

1 like

Whaha :+1: :+1:, die ga ik onthouden Han!

1 like

Klinkt bijna als een kermisattractieā€¦bulletpoints okā€¦maar plaatjes voor hobbies? Ook geschreven in Comic Sans en een een dansende banaan eronder?? :joy:

Ik zou zelf ā€˜horlogesā€™ niet op mijn CV als hobby zetten behalve als je bij een juwelier, horlogehuis of uurwerkmaker solliciteert

2 likes

Ah, zo te horen heb ik al een keer gesolliciteerd bij jullie. :joy::+1:.

Ik geloof dat als je dicht bij jezelf blijft het meest authentiek over komt en de meeste kans maakt. Kleur en plaatjes passen gewoon bij mij. Ik heb ook wel eens een beslisboom ingestuurd (en de baan gekregen).

3 likes

WoW Chris ā€¦ geweldig album en beste nummer van Bob.
Wel mierzoet maar beter dan dat nep geƫngageerde.

Helemaal waar!!

ā€¦en je CV moet opvallen in de grijze massa.

Om een klein beetje OT te blijvenā€¦

Ik denk dat een Rolex soms meer of minder aandacht trekt. Solliciteer je op een functie als vakkenvuller wordt er anders tegenaan gekeken dan wanneer je op een manangent functie bij een multi-national solliciteert of je in de offshore werkt oidā€¦

1 like

Welnee, dat werkt alleen als je volkomen okay bent :joy:.
Er lopen bij ons meerdere mensen rond die nooit waren aangenomen als ze bij hun sollicitatie dicht bij zichzelf en authentiek waren geweest.

Zeg nou zelf, werken er niet bij iedereen op het werk volkomen idioten? En denk je dat die zich bij hun sollicitatiegesprek ook hebben voorgedaan als idioten?

5 likes

Robert, heb jij met een Rolex om vakken staan vullen bij de AH?:thinking:

1 like

Volgens mij zit ā€œLassieā€ in de brillekes. Maar mss zie ik het niet goed. :sunglasses:

Hij verkoopt merkmonturen met hoog statusgehalte voor topprijzen.

1 like

Hoe duurder het horloge hoe lager het salaris wat wordt aangeboden.
De persoon die de intake afneemt zal immers denken dat jij geen geld nodig hebt.
Dus gewoon een goedkoop horloge.
Nog beter is helemaal geen horloge, maar de de tijd kijken op jouw mobiel.

wat :joy:

youā€™re kidding right?