Solliciteren wat draag je, je Submariner of je Swatch?

Ik ben aangenomen met een Swatch, maar niet zo eentje :joy:
Dat was overigens in 2001…

1 like

US of Singapore dollar.?
Scheelt 27% :wink:

1 like

Zo flauw, maar zo grappig! :+1:

Aaaah, maar hij vraagt dat aan ons om zijn onzekerheid weg te nemen. En dat gunnen we hem toch? Overigens heeft hij hem niet gedragen begreep ik.

Yep.

1 like

Zacht uitgedrukt.

1 like

Zeker gunnen we hem dat.
Alhoewel ik ten zeerste betwijfel of met al die antwoorden hier die onzekerheid ook maar enigszins is afgenomen :joy:

1 like

Nou, hoewel ik soms de indruk heb dat ik tegen een Rolexmuur praat, vond ik de discussie aangenaam, boeiend en leerzaam. En verdorie, we hebben dit topic, met een gesloten vraag nota bene, boven de 500 replies uitgetild! En dat is allemaal de schuld van @GroteBozeWolvin, die de lont weer in dit reeds gedoofde kruitvat stak en toen snel weer het bos inrende!

Hulde aan de wolvin, hulde aan ons allen!

1 like

Ja, en omdat we hier allemaal tamelijk anoniem zijn, zit hij zich vertwijfeld af te vragen wie hij moet vertrouwen: Boss Hogg of Heinz :rofl:.

Of: een capibara of een blauwe beer :joy:

1 like

Een veel interessanter onderwerp voor nu vind ik eigenlijk het volgende:

Donderdag moet ik een stukje rijden om twee banden te laten vervangen van mijn auto.
Het gaat om een cabrio. Nou is het donderdag vast lekker zonnig weer en dan gaat het dak natuurlijk open. Daarbij draag ik dan een zonnebril met blauwe glazen en leg ik mijn elleboog uiteraard op het portier onder het rijden.

Kan ik dan beter m’n Breitling dragen of m’n Rolex? Of is het verstandiger om een hoogglans-gepolijste Ball om te doen?

3 likes

Een Daihatsu Copen of een Ferrari California? Dat scheelt nogal. :joy:

3 likes

Toch simpel. Op wat voor baan solliciteer je? Bij de sociale dienst om mensen te vertellen dat hun uitkering word gestopt = swatch.

Vrijwel overal behalve bovenstaand je rolex. Je kan er toch nooit op anticiperen. Ik heb ooit eens collega 1 tegen collega 2 horen zeggen dat collega 3 een debiel was omdat hij een horloge van 1000 euro had beschadigd op de bouw. Collega 2 droeg een yacht master. Wie tref je bij je sollicitatie? Weet je toch niet vooraf.

Voor of achterbanden?

Gouden Seiko 5

Die zou ik graag willen hebben, maar daar pas ik met m’n lange poten niet normaal in.

Zou ik dan nog wel kans op een beetje korting maken :thinking:

Gaan er dan voor nieuwe op, en de oude voorbanden naar achter?
Of achter nieuwe en de oude achterbanden naar voor ?

Dit schreeuwt om een Swatch.

Ik had vandaag een sollicitatiegesprek. Ik had een Sea-Dweller om. De sollicitant is niet aangenomen. Maak zelf je conclusies. Of niet natuurlijk.

2 likes

Laat ik nou een jaar of 25 geleden een mooie Swatch hebben gehad :disappointed_relieved:

1 like

Ik gok dat jouw bandenboer wel een gouden DD draagt, medelijden korting zal je dan wel krijgen.

1 like