Boeit allemaal niks. Ik heb nog nooit iemand wel of niet aangenomen op basis van het horloge. De dag dat ik dat ik dat wel doe, is de dag dat ik hoop dat iemand me even een tik op de wang geeft.
Wat niet wil zeggen dat ik je smaak niet beoordeel. En als je een Sub bij een pak draagt, is het mij we duidelijk dat je van esthetiek weinig kaas hebt gegeten
Ik heb laatst iemand afgewezen omdat ze haar haar zelf verfde. Ik heb die reden niet op papier gezet, maar ik kan daar niet tegen. Dat ziet eruit als half werk en iemand die haar zaken niet op orde heeft.
Edit: ooooohhhh wat heb ik daar een fucking hekel aan. Bah.
Zoooohoooo, mooie Daytona
Ja ja, ik heb het al gemaakt in het leven, nu jullie nog jongens.
Je kunt je oprecht afvragen of je er iets mee gaat ‘winnen’ door de Sub wél te dragen. Ik denk dat je er alleen maar iets mee kunt verliezen (bijvoorbeeld vooroordeel) tov een onopvallend horloge… neem je dat risico voor lief: draag vooral wat je wilt! Sub onder dat pak and go!!!
Prima. Zeker toen ik nog in de consultancy zat is de gave om “small-talk” soepel te laten gaan een pre. Dus een geïnformeerde opmerking over mijn schoenen/horloge is dan prima, en maakt die 30 seconden in de lift naar het gesprek beter.
Tijdens het daadwerkelijke gaat het over inhoud, dan liever geen terloopse opmerkingen over horloges etc.
Als je het over mij hebt, ik kan niet tegen afschrijving. Dus ik geef eerder 10.000 uit aan een horloge dan aan een auto. Sterker nog, ik zit te duwen naar een andere functie zodat ik kan leasen,en mijn auto kan verkopen terwijl hij nog een 16753 Root Beer waard is