Ja, die is erg gaaf en in dit topic al een paar keer opgeworpen.
Hebben ze het logo en de modelnaam nu aan de binnenkant van het glas geprint? Ik zie toch echt schaduwval onder de letters op de dial.
Ja, die is erg gaaf en in dit topic al een paar keer opgeworpen.
Hebben ze het logo en de modelnaam nu aan de binnenkant van het glas geprint? Ik zie toch echt schaduwval onder de letters op de dial.
niet geprint maar de letters letter lijken inderdaad te ‘zweven’
overigens niet mijn horloge maar plaatjes van internet
het is wel mijn grail watch
als je hier even in het Chronomaster topic kijkt zie je echt prachtige horloges
teruglezend zie ik dat het hierboven allemaal al voorbij is gekomen
Ja, snap ik. Is ook echt een mooie!
Maar bij mij gaat het toch echt een GS worden. Wie weet ooit deze Citizen.
Dit!!! Ten eerste hulde voor je persoonlijke overwinning en dan gaat dit ook lukken .
Prachtig topic dit! Kudos voor alle mensen in dit topic met zoveel wilskracht. Erg knap.
Ik ga toch zeggen Tudor, om de simpele reden dat ik meer tool watch fan ben. GS is mij net iets te dressy. Maar zoals men altijd al zegt: over smaak valt niet te twisten.
Succes met je keuze en hoor graag wat het is geworden!
Dan een Grand Seiko. En zoals gezegd, de wilskracht heb je al bewezen. Dus ik gun je ook ergens een onverwachte meevaller zodat je kan kopen wat je echt wil. Mijn ervaring met Tudors is redelijk. Dus ik ben bang dat als je kiest voor een Tudor, dat dit als een compromis gaat voelen. Compromissen zijn prima, maar niet als het om een mijlpaal gaat. Als ik dan toch aan het oprekken ben, dan gooi ik mijn GS keuzes er ook maar even in:
Of zwart, doe eens gek
Heb al een lijstje inmiddels. Het liefste dan een Spring Drive.
@Fate_Amenable_To_Change Had een video in een van zijn topics staan over de BPH’s van bepaalde merken en als laatste lieten ze de Spring Drive van GS zien. Meteen verkocht na het zien ervan.
Waar kan ik een bijdrage naar overmaken?
Iemand anders had dat ook aangeboden. Dat is echt supertof maar niet nodig.
Het is echt een bewuste keuze om langzaamaan te sparen. Als ik dat niet doe dan loop ik mijzelf voorbij. Ik ben nog (relatief jong) met mijn 44 jaar. Ik heb de tijd om er naartoe te leven.
Hadden we maar een striptekenaar die ook nog weleens iets altruïstisch deed.
Ik ben al relatief oud met mijn 44 jaar.
Sinds de kleuterschool al last van…
Ah bah.
Heel sterk! Zo ben je er ook gekomen. Dan is straks de smaak alleen maar zoeter
@Hotseflots , kom er eens in met je nieuwe aanwinst… Puur even om aan te geven dat een GS die erg mooi bij al die activiteiten past gewoon bij de kleinere quartz gevonden kan worden.
Ik heb de SBGA413 die @Schoen voorstelt ook, maar er is heel veel voor 37mm onder de radar in een onverwoestbaar pakketje te zeggen.
Nog even wachten. Het sparen gaat binnenkort beginnen.
Er is nu eerst een Tsuyosa incoming…
Hahahaha, maar die kost nog geen 300 Euro he.
Ik spaar van maart tot en met november volgend jaar. En met mijn “side hustles” verkoop ik wel weer het een en ander om ook in deze donkere dagen die gaan komen nog in mijn hobby te kunnen voorzien .
Chapeau voor deze 8+ jaar!
Ik heb een GS met 9f82 (kwarts) uurwerk in de 44GS kast:
Echt een top horloge kwa afwerking, de plaat is zo mooi, en ik vind het wel fijn om een horloge in de doos te hebben die ook na een paar dagen niet dragen nog steeds op tijd staat. Ik weet niet of ik weer voor deze kast zou gaan want erg kras gevoelig. De 5 link band is wel echt tof.
Voor een dergelijke gebeurtenis zou ik zelf denk ik gaan voor een nieuw horloge en voor dit budget is een nieuwe GS kwarts goed te doen lijkt me. Ik heb niet het hele topic gelezen maar wel gezocht en ik kon niet vinden dat je liever geen kwarts wilt maar als dat wel zo in en ik het gemist heb excuses.
Deze zwarte is erg mooi en stijlvol. Heb al meerdere zwarte (op foto) bekeken. Dat zwarte is echt zwart zwart, niet gewoon zwart. Supergaaf om te zien.
Mooie mijlpaal, die GS is je van harte gegund!
Het de titel aangepast naar alleen Grand Seiko. Tudor is off the map .
Zolang je niet spaart is de titel ’Grand Seiko’