Ik heb een stel Japanse importcatalogussen gekocht lopend van '85 tot '95, vooral voor de vintage plaatjes. Staan veel mooie merken en horloges in, natuurlijk kan de Speedmaster niet ontbreken.
Leuk
kun je wat meer toelichten ? Zijn dit modellen voor alleen de Japanse markt van Zwitserse horloges, of ook andersom ?
Vandaag maar eens naar een AD gegaan om te passen.
Het licht was een beetje r*k, maar jullie krijgen vast en zeker wel een idee hoe die zal staan
Laat ik nou net héél toevallig een klein stukje getypt hebben!
Alleen gepast of ook gekocht??
Staat uitstekend!
Jij zou helemaal wild worden van dit horloge, dat weet ik zeker.
Voorlopig alleen gepast. Nu nog even rustig nadenken of ik bijna al mijn horloges ga verkopen voor dit ene horloge
Ik ben nog een beetje terughoudend blij. Als het straks mogelijk blijkt te zijn dan ga ik pas echt los
Staat je goed kerel!!
Er staat een Speedy 3861 in het blauw die met een vuig bod misschien wel een goede deal is.
Ik denk het, jij zegt het
Ik heb maar 1 horloge en dat is deze. Op klussen en naar de sportschool gaan na doe ik echt alles met dit horloge; zo’n fijn en divers horologe dat nagenoeg altijd kan.
Vorige week op een velcro strap gezet en 4 dagen op huttentocht geweest in de Dolomieten (ideaal om wandelafstanden te timen ook) en aansluitend daar een bruiloft gehad waar ik hem op een net leren bandje droeg.
Dat zijn altijd goede berichten. Ik heb momenteel een kleine collectie van vijf horloges, waarvan ik er eigenlijk altijd maar eentje draag. Dus ik denk dat ik straks ook niet echt spijt ga krijgen dat ik geen afwisseling meer heb en maar één horloge heb. En zoals je zegt, lekker met banden wisselen. Ik heb er al een paar op het oog haha.
Heeft iemand hier ervaringen mee?
Gewoon doen, als ik mij niet vergis heb je als een van de betere een SPB14X, deze heb ik uiteindelijk ook ingeruild en ondanks dit een gaaf horloge is blijft de Speedmaster hier mijlen ver boven staan. Draag deze ook verreweg het vaakst. Alleen als er veel water om de hoek komt kijken draag ik wat anders.
Ik ben overgestapt van een Speedmaster triple date naar een Pro hesalite en geen seconde spijt van gehad ondanks de fikse meerprijs.
Dit is voor mij de perfecte combi (naast een gshock voor t zware werk) meer heb je eigenlijk niet nodig.
Check dit draadje op OF voor ervaringen:
Thanks
De BB58 heb je ook nog toch? Hoe ziet de rest van je collectie eruit?
Een BB58 en Speedy samen zou ook al een hele toffe en veelzijdige 2-piece collectie zijn.