Die kan zo hoppa het fotowedstrijd topic in.
Ja? Welk thema dan?
Je zou het topic op kunnen zoeken
Ja ik dacht “hobby’s” maar daar past ie niet echt bij haha
Edit: ik zie het al!!
Heerlijk plaatje! En heerlijk horloge, het is echt een schot in de roos als je 1861 gewend bent.
Echt heel erg waar.
Dank je! Hij doet nu zelfs mee met een fotochallenge
Dit dus! Ik vond hem eerst wat saai en vond ik de Seamasters mooier, maar mijn interesse is mede door de MoonSwatch groter en groter geworden. Eigenlijk is het gewoon een schitterend tijdloos en veelzijdig horloge. Heb hem nog nooit om de pols gehad en voorlopig way boven mijn budget, maar dromen mag altijd. Verwachten jullie dat de prijzen komende tijd/jaren nog veel/harder zullen stijgen…?
Eerlijk? Ja.
Wachten is niet goed voor de portemonnee.
Ik denk dat t wal weer omhoog zal gaan. Heb al weer ergens gelezen dat er weer 5% verhoging aan zit te komen. Anderzijds denk ik ook in de huidige stagnerende markt (op zn beetje alle vlakken) dat t misschien ook wel eens af zal remmen
Ik droeg van alles. Goedkoop tot duurder. Rolex ook gehad, maar de speedmaster is bij mij wel een dingetje gebleken. En ik hoor t veel dat eenmaal een speedmaster om de meeste m zekers waarderen en vaak meer dan ze ooit dachten
Dag forumleden,
Ik zit al een hele tijd te kijken naar een Speedy. Vandaag naar de AD geweest om hem eens om te doen. Wat een horloge zeg…. Ik ben verkocht! Van het weekend ga ik er eentje ophalen.
Met deze band, of de stalen band
Deze. Staal is niet echt mijn ding. Maar denk wel dat ik nog een stalen erbij ga halen. Om hem compleet te maken.
Dan op staal kopen. Staal los erbij veel duurder