Klopt, maar dan weet je al wel of die echt dat jaar gebouwd is… Dan heb je 1 ding alweer geverifieerd…
Zo eentje van Ebay toevallig uit Canada?
Dank!
Dat heb ik gedaan met een andere band van US, maar ik vind deze flatlink wel mooier dan die ‘old school’ rammel band
Als daar een factuur van is als bewijs zou je niet hoeven te twijfelen.
Die heb ik nog niet in kunnen zien. Dinsdag ga Ik er weer heen en dan kunnen ze de spullen ook uit de kluis halen. Bij deze juwelier twijfel ik ook niet aan de echtheid, maar ik raak een beetje in verwarring met de secondewijzer die glijdt naar de 12 ipv springt naar de 12.
Graag zou ik willen weten hoe dat bij anderen is.
Ik dacht dat je met het serienummer het bouwjaar kon achterhalen. Ben ik abuis?
Hartelijk dank! Volgens deze link komt de Speedmaster uit 2000. Dan zou die waarschijnlijk in 2001 verkocht zijn.
Maar goed… niemand die een Speedmaster heeft waarvan de secondewijzer terug glijdt?
Zet je vraag anders even uit in het techniek topic?
Nee, dit hoort niet. Die secondewijzer hoort gewoon direct naar 0 (12) te klappen.
Dit is echt de eerste keer dat ik hier van hoor, dus echt of nep, deze zou sowieso een no-go zijn voor mij.
Wat @rorymoer hierboven zegt, dit hoort direct terug te vliegen. Enige waar ik het terug glijden heb gezien is op een quartz…
Wel ebay maar vintage uit UK
Nice! Maar… te water ga?
Zeker. Omega garandeert dar 50m ook echt 50m is. Je kunt er zelfs mee duiken.
Even een duikje onder water timen is toch wel een voordeel van een chronograaf.
Zolang je de pushers maar niet onderwater gebruikt