Speedmaster only IV

Hahaha ja ze heeft punten gescoord!

Klinkt als een droomvrouw! :wink:

1 like

:+1: :+1: :+1:

Speedmaster fanatics: ik heb jullie hulp nodig.

Voor mijn Speedmaster Japan Limited Edition ben ik op zoek naar een ander bandje.
Wat lijkt jullie mooi staan? Metaal, leer, kleurstelling?
Wat zou passen?

Ik heb nu deze bandjes:

Zelf niet zo’n fan van het krokodillenleer.

Gaat om dit horloge:
3513.53
39 x 44
1152
Bouwjaar 1997

Vraag 2:
Ik zie veel verschillende namen voor dit horloge. Enige idee wat de “juiste” is?

• Date Japan Racing
  • Reduced Japan Limited Edition
  • Mark 40 Reduced
  • Japan Racing Limited Edition
4 likes

De Hunter Racing van Fluco zou wel goed passen :

Of zoiets als deze van Sinn :

4 likes

Als die bovenste band nou rode stitching had dan was die perfect geweest.

1 like

zeker top service,maar zo hoort het ook betaal je ook genoeg geld voor
maar bij :goat:& :lemon: zitten van die rolex goden die het mannetje zijn als ze aan de juiste persoon een rolex kunnen verkopen
hebben het in de bol gekregen

3 likes

Goede service zeg! Dan weten zij in ieder geval wat ze doen! Weet je toevallig hoe lang dit was geleden? In mei hebben heeft Omega namelijk de hele kit uitgebracht waar Fratello het over heeft en zou moeten passen.

klopt heb je zeker gelijk in,maar het is toch absurt dat je bijna hun reet moet kussen voor een horloge te krijgen
wat zeg ik je moet er ook nog zwaar voor betalen

3 likes

bij ander vestigingen is het niet veel anders hoor

1 like

Maar goed, daar kun je geen Rolex DJ kopen… ( en binnenkort ook geen Speedmaster meer … )
Verder een superzaak hoor !!

De gekheid van de policy van de merken.

Dat idee kreeg ik dus ook! Ik had hard gespaard voor een horloge en had zin om bij zo’n luxe zaak een ervaring op te doen. Ik kreeg gewoon het idee dat ze me niet eens binnen wilde hebben. Ik ben er later nog eens een paar keer geweest onder het mom van “Geef ze nog eens een kans”, maar weer precies hetzelfde. Nu dus ook zo’n ervaring met de online klantenservice en moeilijk lopen doen als ik het artikelnummer doorgeef.
Iemand anders hier zei eens een keer je moet direct laten blijken dat je wat wilt kopen anders willen ze niet echt de moeite voor je doen.
In de tussentijd heb ik geleerd dat ik ook liever naar een zaak ga waar de sfeer wat meer ongedwongen is en niet zo stijf.

Ah ok, dan was de volledige kit waarschijnlijk net van de band gerold voordat het in de verkoop ging :grin:

Helaas dus niet, voor nagenoeg alle premium merken moet je bij SC ( of Gassan ) zijn, alle andere juweliers zijn die merken of raken die merken kwijt.
In Den Haag heb je natuurlijk ook Steltman nog voor veel premium merken.

Ja haha, maar gelukkig ben ik daar vrij makkelijk in. Als ik merk dat ze me niet willen, dan ga ik daar geen geld uitgeven. Zo’n situatie had ik bij Gassan op Schiphol ook. Ik had al een tijdje een oogje laten vallen op een Tudor en afhankelijk hoe die zou staan, zou ik hem wel of niet willen nemen. Er werd letterlijk gezucht, gesteund en gekreund toen ik vroeg of ik hem mocht passen. Met de ogen rollen was er nog net niet bij haha. Toen heb ik ook gezegd dat het niet meer hoefde en ben toen weg gelopen. Maar goed ook, want die Tudor heb ik niet gekocht. Had ik dat wel gedaan, dan was er nu geen Speedmaster geweest :grin:
Met Gassan in Amsterdam zelf heb ik geen ervaring.

3 likes

Die winkelbediende op Schiphol heeft je eigenlijk ontzettend goed geholpen.:grin:

2 likes

Hahaha eigenlijk wel!

1 like

16 likes

Ga je daar zelf langs? Of laat je het eventueel opsturen?

Kan je ook de foto posten voor de mensen hier?

Ik ga er zelf langs. Ik wil toch naar het museum en hun boutique is één deur verderop :grin:
Ze hadden ook al aangeboden om het gelijk te installeren en hadden de tip meegegeven om een extra schakel mee te nemen.

5 likes