Speedmaster only IV

Heb je hier een linkje van.?

Omega heeft dit snel gedaan en gelukkig voor de eigenaar alleen extra kosten voor de wijzerplaat bovenop een complete service (tot. 1900 usd);

2 likes

Het bewijs dat een service op tijd en stond wel nodig is, zeker voor de waterdichtheid. :sunglasses:

1 like

1965 105.003 cal. 321.

18 likes

Tof man! Nu nog die flatlink erop :v:

Sinds aanschaf afgelopen donderdag +3sec. Nie slechtnie

15 likes

22 likes

16 likes

Weer terug naar de daily beater vandaag. Toch opvallend hoe anders deze draagt tov een stalen Daytona door vooral de nieuwe band.

15 likes

Die forse taper en kleine schakels maakt het echt een perfecte band hé. :smiley: Ik ben er ook enorm tevreden over.

2 likes

En de speling op de band.

13 likes

18 likes

Ik zie online wat verhalen over een nieuwe prijsstijging bij Omega ergens deze dagen. Iemand hier dit al opgemerkt?

Gisteren in UK (gekke datum om dat te doen eigenlijk) ong. 2%, als prijzen in de EU weer omhoog zouden gaan zie ik dat pas op 1 oktober gebeuren.

Dit was vorig jaar ook. Koerscorrecties in september en op 1 januari de ‘gebruikelijke’ prijsverhogingen.

Dit is de historie van de mijne (Apollo 11), redelijk duidelijke stapsgewijze verhogingen:

Screenshot_20230912-210605~2

En deze is van de Apollo 8:

Screenshot_20230912-210836~2

1 like

22 likes

Speedy Tuesday “Tribute to Alaska III” op een echte 1450 band.

De waarde op Chrono24 staat bijna exact op dezelfde waarde als anderhalf jaar geleden (12.700). En ongeveer 500 euro minder dan de piek (13.200). Het lijkt erop dat dit model toch minder gevoelig is voor de “conjunctuur” en echt een horloge voor/van liefhebbers. En zo hoort het.

13 likes

26 likes