Speedmaster only IV

Ik zie wel dat ik even met polywatch in de weer moet :innocent:

11 likes

Wat een genot om al jullie prachtige speedies te zien!

20 likes

21 likes

Lijkt nu doorgevoerd Speedmaster Saffier op staal kost nu 300 meer, AT 38mm saffraan nu 100 duurder

1 like

De Rosé gouden nu €46.200,-

Man man.

1 like

Die is heel mooi :ok_hand:

1 like

8900,- maar ze gaan hier in het blauwe deel voor 2500 minder nog niet erg hard.

Dat is toch een korting ter waarde van een speedmaster in 2018 :sweat_smile:

1 like

ik heb hem op vijf over staan :grin:

1 like

Helemaal onbegrijpelijk vind ik de Apollo 11 Moonshine uit 2019, kostte toen 32.9k en nu gewoon meegegaan in de prijsverhoging naar 44.5k (@ElChueco raar dat deze in prijs lager is dan van de Sedna terwijl het uurwerk van goud is en limited). Zeer onwaarschijnlijk dat die nog ergens bij een OB/AD ligt.

2 likes

Ja, niet inderdaad. :rofl:

1 like

Ik laat hem lekker lopen (tegenovergestelde van de kleine secondewijzer). Genot om naar te kijken. :star_struck:

22 likes

10 likes

11 likes

Mag ik misschien hier een onnozele vraag stellen maar wat is het verschil tussen een oudere speedmaster met Tritium uurstreepjes waarbij sommigen een uitgerekte R aan het einde van het woord master hebben en anderen weer niet? Ik zoek waarschijnlijk met de verkeerde zoektermen maar ben erg nieuwsgierig!

9 likes

Moonwatch only boek maakt onderscheid tussen lange S en brede S en verdere details zijn dan als volgt; '69~'91 is met lange R, '91~'97 is met korte R.

7 likes

Heel erg bedankt!

1 like

Lange S, lange r is natuurlijk het mooiste zoals bij deze 1990 ref. 3590.50, bij mij in bezit :stuck_out_tongue_winking_eye::

20 likes