Speedmaster only IV

Betreft het een nieuwe band of is enkel de sluiting anders? En zo ja, kan die sluiting dan ook los besteld worden?

Aan de nummers te zien is de huidige band niet om te bouwen naar de nieuwe sluiting. De eindschakel die in de sluiting glijdt is namelijk niet te bestellen…

2 likes

Duidelijk, dank!

Overigens past de huidige band me uitstekend.

Dat is goed om te weten! Het verbaast me wel, want de nieuwe '57 sluiting past wel 99% perfect op de Apollo 11 flatlink band. Beide sluitingen hebben verder hetzelfde uiterlijk en afmetingen. Ik schijf 99% omdat de '57 band niet 100% gelijk is aan de Apollo 11 50th band, dus er zijn wat productietoleranties. Daarbij was de eindschakel die in de sluiting “glijdt” wel volledig compatibel met de sluiting die geen microafstelling “on the fly” (is daar een beter woord voor) had.

1 like

Dat vind ik wel slecht van Omega. Niet echt klant gericht om het op die manier te doen. Hadden gelijk een band met snelverstelling moeten lanceren met de 3861. Nu voelt het als een cashgrab.

Nu heb ik de mazzel dat mijn band mij prima past, maar vind het wel jammer dat ik hem niet kan upgraden.

2 likes

De president 1171 van US past met wat gepiel op de nieuwe 3861. Echter de originele past mij ook prima en is meer :ok_hand:t3:

1 like

Dit inderdaad. Was aardig geweest als deze feature voor 200-300 extra te koop was geweest ipv direct 830 voor een volledig nieuwe band

Plaatje dan maar weer :sunglasses:

13 likes

Kan jij ook zien welke referentie bij welke band hoort? Dus wat is de referentie van de volledig geborstelde band en welke referentie heeft de gepolijste tussenschakeltjes.

Wat een mooie zonnige dinsdag…

7 likes

Prachtige 145.012! Zo zie je ze niet vaak! :ok_hand:

1 like

Lekker hoor een 105.012 CB😍

1 like

Net zo scherp als de kast!

1 like

Toffe combo!!

1 like

Thx :sunglasses:

1 like

Ah een 105.012? Ik dacht een 145.012 door de langere pushers. Kast is wel heel erg scherp :slight_smile:

Eigenlijk horen het fat neck pushers te zijn maar als ik naar de kast kijk zou ik me daar minder zorgen om maken hoor. Die is namelijk top

1 like

19 likes

Hmmz, dat had ik zelf niet eens door… volgens mij zijn ze ook 5mm maar zal ze nog een keer op meten…

Kan ook optische illusie zijn hoor

1 like