Speedmaster only IV

Blijft een leuke Speedmaster !
Met een apart verhaal ; lagen voor 4K te verstoffen in de etalage totdat het Kuifje verhaal de ronde ging doen en toen :rocket: :firecracker:.

Ik hou wel van een kleurtje

15 likes

Lang geleden dat ik deze om heb gehad, raar eigenlijk…

16 likes

13 likes

Thanx en klopt helemaal! Ik kocht hem nieuw bij Ace Juweliers in Amsterdam onder de listprijs. Gewoon omdat ik van een kleurtje hou. :grinning:

2 likes

Geweldig toch !!
Al jaren draagplezier en nog een leuke “bonus” ook .

1 like

Wat past de 50th anniversary brachelet toch perfect bij deze speedmaster :ok_hand:

15 likes

Absoluut! Maar waarom niet de originele endlinks gebruikt? Met dunnere springbars passen ze prima en zien er mooier uit :+1:t3:

1 like

Met meerdere springbars geprobeerd: niet vast te krijgen 🫣… met de Fortsner endlinks geen probleem, vind ze ook wel mooi matchen :+1:

1 like

Wat is een stepped dial en hoe herken je die ?

Is las dat de nieuwe enkel te servicen is bij Omega. Is dit 2 jaar na de introductie nog steeds zo ?

1 like

Kleine verhoging vanaf 3/4 van de markers.

11 likes

Nog steeds favoriet:

30 likes

6 likes

Weer tijd voor de “Replica” 1957 :slightly_smiling_face:

10 likes

Volgens mij is dat enkel voor de 321B uurwerken, maar ook daar zeggen certified Omega watch makers dat ze het ook kunnen uitvoeren. Zo spannend is het allemaal niet. Dus een 3861 uurwerk Speedmaster kan je ook gewoon wegbrengen naar een Omega service center in Nederland. Prijs maakt verder niks uit.

3 likes

Graag je mening.

Ik had graag een Speedmaster gekocht, en mijn voorkeur gaat naar een 310.30.42.50.01.001

Ik werd deze aangeboden :
Een Haselite met 3861, ongedragen Full,Set van 2023 met 1 vorige eigenaar te koop bij een Nederlandse juwelier met een zeer goede reputatie voor de prijs van 6000€.

Kopen ?
  • Prijs is behoorlijk, ik zou kopen.
  • Is te duur. Verder zoeken.

0 stemmers

17 likes

Voor een ongedragen fullset is dat een prima prijs, 1500 onder de retailprijs. Met een streep door de meeste AD’s krijg je ook niet zomaar korting meer bij de overgebleven dealers (en Omega boutiques ook niet als nieuwe klant), dus dan is deze 20% onder retail prima.

1 like

Nieuwe of oude sluiting?

2 likes

Goed punt

2 likes

Ik denk dat dat puntje ook 500 euro uitmaakt.

1 like