Ik heb mijn Speedmaster 3861 dubbel Saffier recent geruild hier op het forum, voor een schitterend ander horloge, van een ander merk. Ik heb een dubbel gevoel bij het merk Omega momenteel. Prijzen worden behoorlijk verhoogd, gebruikt blijft flink hangen. Aan de andere kant heb ik een model gevonden, waar ik echt wel interesse in heb, maar helaas een rariteit, zelden hier op het forum gezien. Wel een Omega, maar geen Speedmaster.
Dank voor de tip met de clasp.
Kan je aan de hand van deze foto bepalen of het een oude is ?
Groet,
Stefan
Moeilijk te zien. De nieuwe clasp is iets langer, je hebt eigenlijk een zij-foto van de sluiting nodig om te bepalen of het de oude of nieuwe is.
Hou ons niet langer in spanning… welke rariteit?
Cryptische omschrijving
Ja ik kan meedoen! Na lang kwijlen en toekijken.
Eventjes een Moonswatch to the Sun gedragen en nu leuke een step up gemaakt naar een Speedmaster 57, Burgundy. Beide via het forum met goede ervaringen aangeschaft.
Aandenken aan m’n wijlen ouders. En rood dat is nu net de kleur die mam het liefste had
Ik ben aan het kijken naar deze: 232.92.38.20.03.001, hoort eigenlijk niet in het Speedmaster topic, sorry daarvoor!
Super, dat was echt een megadeal! Het is dat ik al een Speedy heb, anders wilde ik die '57 ook wel! Veel plezier ermee!
Op Marktplaats een leuke Omega astronaut gescoord.
Puur voor de heb.
En leuk bij de Speedmaster.
Hier de eerste plaatjes.
Ik heb nog wat 60 jaar Speedmaster goodies liggen waar ik niets mee doe. Het gaat om een notitieblok met potlood, ansichtkaarten, embleem en een poster. Laat maar weten als je interesse hebt, dan stuur ik het op. Wie het eerst komt, het eerst maalt.
Dat was snel. De poster gaat naar @Phyl en de rest naar @CarWatch. Als jullie me je adresgegevens per PB sturen, dan doe ik het later deze week op de post.
Zoals @rorymoer zo juist beschreef, de Julian Assange van de horlogewereld is weer terug met een nieuw artikel. Dit keer over geveilde Speedmaster bij Phillips.
Dank, goed om te lezen !