Top foto, mis alleen de koffieboontjes
Gefeliciteerd! Welke studie heb je afgerond als ik vragen mag?
En natuurlijk prachtige foto weer van je.
Full set is zeker wat waard maar doos kan iedereen los erbij kopen en heeft daarom amper meerwaarde. Je gaat niet 1000 euro meer betalen omdat er een doosje van 150 euro bijzit. Dealers rekenen zich vaak rijk.
Mooie foto👌
Gefeliciteerd met het behalen van de studie en bedankt voor deze foto.
Toffe motor! Als zou ik weet gaan rijden kwam er zeker zo’n multistrada😎
Gefeliciteerd kerel!
Ik mag geen rommel meer maken en niet meer strooien met koffiebonen van @Watchstick_81
Dank jullie wel! Het zijn een aantal verplichte modules en een aantal extra modules die je nodig hebt voor de basis van burgerzaken. Als je de verplichte modules hebt gehaald heb je je diploma gehaald. Ben er niet heel lang mee bezig geweest, klein jaartje dus niet zolang als een HBO of universitaire studie hahaha. Wel ga ik nog meer modules volgen om door te kunnen groeien. Dus nog meer diploma’s haha.
Echt top man! Omega zou beter bij jou aankloppen in plaats van zelf te proberen
Die flatlink van Forstner heb ik van jou overgenomen Steven. Absoluut mijn favoriete band. Draagt prettiger dan de originele in mijn geval.
Sinds april overgeschakeld van de 1260S naar de nieuwe Pikes Peak, zeker een aanrader, wat een verschil
Maar zal toch Juko eens moeten inviteren om wat deftige foto’s te maken
Dankje! Ik zou het niet erg vinden. Zou best nog wel een Seamaster Professional willen toevoegen haha
Ja zie dat dacht ik al. Maar begon te twijfelen omdat op 1 foto het lijkt alsof de endlinks voorbij de lugs uitsteken.
Staat top!! Heel gaaf!