Speedmaster only VII (Deel 7)

23 likes

Als de hippocampus op je pols afgedrukt staat, dan zit je Speedy wellicht toch net iets te strak om de pols :sweat_smile:
Lang leve de snelverstelling in de sluiting :grin:

13 likes

Ik heb ook gestemd voor zo laten. Alleen een swap moet nu toch wel financieel haalbaar zijn? Lekker de Silvermoon zo laten en nieuwe lunette op de Ivory. Zal wel iets prijziger zijn geworden. Ow, scrollen helpt ook…1900 euro dus. Ouch. Kan je de lunette nog verkopen in goudwaarde om wat te recuperen?

Of is het allemaal niet zo erg als het lijkt op de foto (reflectie)? En heb je net een nieuwe lunette erop zetten, komt er een deurkruk aanvliegen en bam…weer een deuk. :sweat_smile:

Nog even een fototje van afgelopen weekend:

26 likes

Geweldige Pre-Moon. Heb je daar de Pre-2021 Forstner Flat-Link op zitten?

Heb dit verhaal van @Sjiel op de GTG Rotterdam voor het eerst gehoord terwijl ik deze Ivory moon tijdens 2 eerdere gelegenheden heb vastgehad en bekeken.
Toen lag mijn focus vooral op de wijzerplaat, wijzers en maancomplicatie maar het was mij niet opgevallen.
Als je het weet zie je het maar het viel mij alleszins mee.

Fijn die flatlink op de Snoopy :ok_hand:t3:

2 likes

Jeetje, ben je even een paar dagen weg: 183 ongelezen berichten … :see_no_evil:

Afgelopen woensdag heb ik mijn Moonwatch ‘ÓG’ achterdeksel laten vervangen door een Omega zichtbodem omdat het 3861-uurwerk zo’n inkijkje best wel verdient. Vind ik.

Oh oké maar had je dan geen ‘Sapphire Sandwich’-uitvoering kunnen kopen? Jawel, maar het plexi boven de wijzerplaat, geen opgelegd logo en de volledig gebostelde band hielden me tegen. Nu heb ik voor mijn gevoel best of both worlds, de Hesalite-uitvoering mét (originele) zichtbodem.

Het oude deksel heb ik meegekregen. Ik kan altijd weer terug kan naar hoe het heurt. :sunglasses:

Fascinerend, zo’n uurwerkje …

Ik vind het een geslaagde aanpassing en ben er blij mee! :star_struck:

Fijne avond!
:beers:

53 likes

En daar gaat het om! Geniet van het mooie uitzicht en de mechaniek!

1 like

Mooi man :fire::star_struck:

1 like

En daar gaat het uiteindelijk om. Geniet van het uurwerk :+1:

1 like

28 likes

Top! Lekker doorgepakt :+1:t2:

1 like

Heel geslaagd en goede zet! Eigenlijk heb je nu de nieuwste 3572.50, dat was de laatste generatie 1861 met hesalite voor en saffier achter. Mooi service van André :+1:

2 likes

Dit is echt zo een goede combo met de band!

1 like

Nee een 1039-516 omega flatlink, werd ook geleverd op sommige pre moon modellen :relieved:

1 like

Ziet er leuk uit!

1 like

29 likes

Het is weer dinsdag!

23 likes

32 likes

Top klok!

32 likes

Wat een reverse panda geweld! :ok_hand:t3:

19 likes