Bedankt
en gaat zeker lukken.
Helemaal eens! Zeker met dit weer ![]()
Bedankt
en gaat zeker lukken.
Helemaal eens! Zeker met dit weer ![]()
![]()
Volhouden!
Ik heb deze uitspraak nu al 2 keer voorbij zien komen. Dat wordt een klassiekertje ![]()
Dit is heel snel een gevleugelde uitspraak geworden en is viraal aan het gaan in de horloge community. Soms zie je gewoon zo’n fantastische knaller voorbij komen dan moet je direct actie ondernemen en toehappen! Als FOMO inslaat neemt het reptielenbrein het over en zit er niets anders op dan je te laten leiden door je instincten.
Een gevleugelde uitdrukking, gevleugelde uitspraak of gevleugeld woord is een term, zinswending of zegswijze die in het algemeen spraakgebruik ingang gevonden heeft en ontleend is aan een min of meer bekende vondst. De bedenker wordt daarbij vaak niet meer genoemd, wat aanleiding geeft tot mystificatie.
Mooi en gevarieerde horloge set ![]()
Dank je ![]()
Back by popular demand, de Speedmaster Moonphase aka Ivory Moon of Blue Moon.
In de eerste foto is getracht het verschil in lichtinval op de bezel en dial real estate / furniture te tonen. De white gold bezel geeft een warme reflectie die onder diverse hoeken veranderd van wit / metaalkleur, naar omgevingskleur naar black-polished.
De blue-heated hands en indexes hebben eenzelfde effect.
Fijn tropisch weekend Speedy lovers.
Heel mooi hoe de Ivory/Bluemoon goed op de foto te zetten is en zo mooi blijft in het echt.
Dit i.t.t. de Silvermoon. Op foto’s prima maar toch moeilijker om de essentie vast te leggen. Echter in het echt zo veel beter!
Die heeft mijn vader tot zijn overlijden gehad. Iets van 40 jaar in zijn bezit. Mooi horloge
Ik ga mijn best doen. Bij de SilverMoon van gisteren heb ik geprobeerd de sunburst dial goed in beeld te brengen samen met de concentrische cirkels in de subdial. Eigenlijk is dit macro werk. Vandaag heb ik bij de IvoryMoon meer de nadruk proberen te leggen op de bezel. De dial zelf heeft ook afstapjes voor de 4 subdials maar dat zie je niet heel duidelijk op deze 2 foto’s.
Wanneer je deze twee features (dial en bezel) combineert en naar het horloge kijkt in het avondlicht, wanneer het al een beetje begint te schemeren dan bereik je wat de boeddhisten noemen Nirvana.
Topfoto’s! ![]()