Dank u het moest zo zijn nu hebben we er beiden 1. Eerste gevoel is echt top.
We hebben een groepsaankoop gedaan
stel je voor.
Bedankt
Heel gaaf, gefeliciteerd!
Ik begrijp wat je zegt! Had eerder niet zoveel interesse in de Speedmaster tot ik de reverse panda bij een AD probeerde. Nu wil ik er vast meer
Als je bij het instellen van de tijd terug gaat (dus tegen de richting van de wijzers in), kan de secondewijzer stoppen of zelfs teruglopen. Dat is ook de ongeschreven âhacking secondsâ truc. Als je de wijzers met de richting mee instelt, zou het niet mogen uitmaken.
Haha lekker doorgepakt! Gefeliciteerd! Dat is absoluut de steak bij de friet.
Haha, ok. Wellicht dus geen service nodig
Wel weer wat geleerd, dank!
met een mooie korting hopelijk ![]()
Grapje.
Maar echt mooie aanwinst.
geniet ervan.
Wat @Watchstick_81 zegt. Daarnaast bij een lage gangreserve gebeurt dat ook sneller dan in volledig opgewonden staat, back hacking is zo makkelijker te doen.
Ik vroeg me al af of dat kwaad kan, omdat ik dat op mijn 1861 ook wel eens doe. Blijkbaar niet dus.
![]()
Die âhackâ (badum
) gebruik ik af en toe ook voor de 1861 in de Ultraman.
Maar lees verhalen dat je dit alleen moet doen als je net genoeg opwind zodat de secondewijzer gaat lopen. En niet als je het uurwerk helemaal opgewonden hebt. Anders sloopt je het uurwerk.
Wat is hiervan waar?
same question als ik ook heb
Inderdaad.
Even snel Van Reddit (via AI)
Edit. Wil niet zeggen dat bovenstaande informatie volledig juist is.
Mij lukt het niet om te backhacken als die helemaal opgewonden is.
Lekker man! Fijn om weer terug te hebben. Lang weggeweest?
Ja toch een eind, 4 tal maand⊠nuja voelt terug als nieuweđ
Schitterend
Zou goed kunnen, maar wat is agressief? Het moet sowieso subtiel, anders werkt het niet en loopt de secondewijzer gewoon verder ![]()
Ja geweldig! Ook de eerste generatie 105.012, heel zeldzaam! Prijs is ook wel naar. De vraag is wel of het wel zo interessant is, aangezien het niet tijdens de Apollo missies is gebruikt?
Lekker veel vintage Speedies de laatste tijd! Hier mijn aandeel: de 105.012-66HF (1967), ook gebruikt tijdens de Apollo missies, waaronder Apollo 13!
Ik heb speciaal mijn tritium overhemd aangetrokken ![]()
Misschien niet, maar wel heel erg mooi, en dat vind ik erg belangrijk.
Ook zo fantastisch mooi J!