Kende deze site / dealer nog niet! Thanks ![]()
Ja ze zijn eigenlijk best onzichtbaar. Toen ik op zoek was naar een mooie vintage 321, werd ik op Watchfid gewezen door Matteo (Master of Speed) via Instagram. Ze zitten met hun prijzen absoluut tegen het plafond van de marktwaarde. Je krijgt daarvoor wel redelijk veel terug. Dat rode boekje eindigt natuurlijk op zolder, het is echter wel heel gaaf om te hebben. En hoe vaak kan je iets kopen via de schrijvers van Moonwatch Only, hét Speedmasterboek.
Ik heb deze 105.012-66HF dus ook daar gekocht (en daarmee de deur opengezet voor anderen haha?).
kastje lijkt me toch iets te glad voor mijn smaak ![]()
Of gewoon slimme fotografie ![]()
Wel lekker dikke kast. Komt ook uit de stal van zeer hoog aangeschreven verzamelaars. Daar vertrekt pas een horloge als er nog een mooiere voor in de plaats komt.
Respect! En tegelijk ook heel leuk om te doen. Had je nog een bitterbalprikker liggen ![]()
Dat idee heb ik ook!
Heeft Omega daar geen tooltje voor welke is inbegrepen in de full set?
Nee, ik heb dit nog nooit in de full sets gezien en het had een leuke “touch” geweest. Ik heb nu een klein voorraadje kunststof prikkers en deze liggen natuurlijk nooit in de buurt als je ze nodig hebt ![]()
Ik denk dat IWC vroeger wel een tooltje erbij had gedaan.
Niet slecht! Heb je geen recente iPhone Pro? ![]()
Nee, standaard modelletje.
Staat geen inscriptie of logo op denk ik?
Mooi die Moonphase Broad Arrow, Aad.
Heb je daar ook foto’s van?
Ze hebben wel een keer uitgepakt met deze doos > 2007 50th anniversary edition maar misschien alleen voor bandenwissel.