Speedmaster only VII (Deel 7)

Klopt dan zou je de (plastic) delrin brake zien.

1 like

Deze band heeft precies dezelfde looks en taper van de huidige 3861 band en daarom heeft het de nickname “Nixon” gekregen. Hij moest deze gouden BA145.022 weigeren omdat de waarde te hoog was. Dat is tegenwoordig wel anders

1 like

NWA! :rotating_light:

Zo, eindelijk tijd gehad om alles even “op papier” te zetten en de foto’s uit te zoeken.
Bij deze mijn nieuwe aanwinst: de Omega Speedmaster 345.0808 “Copper”! Heel blij mee en eigenlijk ook wel onderverwacht zoals je in het NA topic kan lezen:

21 likes

Ja, de 321. De 3861 is absoluut een prachtig uurwerk, mooi afgewerkt, co-axial en bovendien METAS gecertificeerd.

Nee hoor, dit uurwerk is wat mij betreft pure kunst. Ik blijf ernaar kijken.

2 likes

Ik heb er even één zinnetje aan toegevoegd. :wink:

Kijk, hier heb ik wat aan! Leuk om te lezen.

Lekker! :heart_eyes:
Van harte en veel draagplezier.

Gefeleciteerd man. Ik lees het stukje proza vanavond!

Oehhh nice, gefeliciteerd J!

Prachtige aanwinst die binnen jouw bijzonder mooie collectie zeker niet mis staat. Gaat er dan nog iets uit of is dit er echt gewoon erbij?

Ik ga vanavond even lekker ervoor zitten voor je NA om ongetwijfeld leerzame weetjes en info op te nemen.

Veel plezier met je copper!

1 like

Zeker weten, ik kijk er regelmatig naar en af en toe plaats ik dan weer eens wat foto’s hier.

Voor mij wel een onderdeel van de draag experience in ieder geval.

1 like

Plaatje van iets eerder vanmiddag nadat ik m’n dagelijkse Speedy ritueel even had gedaan
:arrows_clockwise:

15 likes

18 likes

20 likes

Dit vind ik zo bijzonder mooi! :ok_hand:

1 like

Is dat een trilogy? Vet ding. En ook op dat bandje?

1 like

Yep, tnx.

14 likes

Doe met je mee @watchguy37 staande langs een atletiekbaan in Utrecht.

13 likes

Is de Speedy hard aan het werk met rondjes timen?

1 like

Ja echt! En het leuke is dat ik meestal/altijd binnen 4 tienden van de digitaal gemeten tijd zit.
Lekker die krispe klik van de chronoknop. Je kent het wel! :smiley:

4 likes

8 likes