Issum.
Yup
![]()
Hahaha ik had het je nog aangeraden haha. Maar er is ook zeker niks mis met een 1861. En idd, je hebt al horloges gehad die groot waren, dus een wat grotere band kun je dan makkelijk hebben op je pols.
Hahaha nog steeds in dubio? Voel ik nou aankomen dat jouw 3861 naar @daffie gaat en jij wellicht een upgrade doet naar een 3861 sapphire sandwich? ![]()
Haha ja je had mij al goed en zeer uitgebreid geïnformeerd over de upgrades vd 3861. ![]()
![]()
Had je nog tegoed van mij @daffie:
Dacht dat het de Amerikaanse was maar het was dus de Haagsche met Maan-dag ![]()
Paar Amerikaanse hebben het wel trouwens
… had zomaar gekund maar nee, de nieuwe hesalite blijft gewoon bij mij.
Ik was tot vanmorgen nog in dubio maar inmiddels is de knoop doorgehakt, er komt een Omega deksel met saffierglas. De huidige gaat de doos in, dus ik kan altijd terug naar zoals 't heurt. Best of both worlds wat mij betreft, hesalite aan de voorkant en een tof doorkijkje aan de achterkant.
Fantastisch! Mooi Roy. Echt een stukje historie. ![]()
Oh, interessant. Ik wist niet dat dit een optie was. Hoorde laatst wel die Spiralwinder langs komen.
Kun je de originele sapphire sandwich deksel gewoon via Omega bestellen?
Is die veel duurder dan Spiralwinder?
Mijn volgende grote aankoop (potje moet nog gevuld worden) wordt hoogstwaarschijnlijk de hesalite moonwatch namelijk. ![]()
Los bestellen niet, denk ik. Beste is om via PB even contact op te nemen met @Horloge24. André kan op al je (Omega)vragen antwoord geven. Spiralwinder ken ik niet, dat klinkt als aftermarket en dat komt er bij mij sowieso niet op. Lukt OEM niet, houdt alles op … ![]()
Oef wat mooi. ![]()
Staat goed op de Holzer ![]()
Echt gaaf hoe het lichtinval speelt met het blauw
Wat voor polsmaat heb je? Voor mijn 18cm pols was de 1861 bracelet (ook uit 2020) aan de heavy kant. Lang getwijfeld om de 3861 band te nemen maar uiteindelijk van Uncle Straps de 1479 band genomen.
20cm hier. De Speedy op 1861 bracelet draagt geweldig op mijn pols. Ik kan begrijpen dat het voor een 18cm pols net even anders aanvoelt idd.
Lijkt me een goede keuze. Mijn 3572.50 heeft ook een mooie glazen achterkant om het cal 863 goed te kunnen bekijken. Dat is voor die ref natuurlijk standaard, maar wel heel leuk.
Bedankt ![]()
Het blijft betoverend on te zien en dat is de hoofdreden dat Rising Sun nog even moet wachten.
Bedankt
ik vind de Holzer er ook erg goed op staan. Weer eens wat anders.
Interestingly enough komt de Holzer als minst gekozen uit in de poll. Maar met de Nixon, Flatlink en Originele banden als concurrenten snap ik dat wel.
Alsnog mijn stem uitgebracht…voor de Nixon. Maar eigenlijk misstaat geen van deze banden op de '57. ![]()
Hier 17,5cm … ![]()
… en nog een foto uit de oude doos, niet om de pols maar met de grote bijbel op de achtergrond. Kijk nu al uit naar de nieuwe druk! Mooi stukje leesvoer.
Dank je wel! ![]()
Net als die schitterende Broad Arrow. Een welgemeend compliment terug!