Speedmaster only VII

Goedemorgen en fijne 2e Pasen

30 likes

Precies dit was ook mijn punt. We zien de 1998 niet veel en het is een beetje een andere stijl dus ik kan hem nu met een frisse blik wel weer waarderen.

4 likes

Origineel:

Nixon:

We gaan het meemaken :slight_smile:

23 likes

Niet verkeerd :fire::fire::fire:

Mitsu is sowieso een lekkere classic.

1 like

Achterkantje…
En geniet van jullie 2e paasdag allemaal!

19 likes

De SpeedyMoon ook! Vandaag ook weer om:

25 likes

15 likes

19 likes

Mooie aanwinst Gerard! Ik kwam het toevallig deze avond tegen in de Omega catalogi van eind jaren ‘90 en begin 2000. Bijzonder om te zien op welke banden het beschikbaar was, eentje lijkt zelfs op de Reduced 1469 band en heeft andere wijzers? Prachtig blauw!

6 likes

Dank je Jordy, ben er blij mee.
De mijne is uit 2007nog met het 1151 caliber.
Dat jaar kwam ook het 3606 caliber uit.
Speedmasters hoeven niet altijd 42 mm te zijn.

3 likes

13 likes

24 likes

Oeh, gaaf! Staat de MK40 daar toevallig ook in? #dtv

En inderdaad bijzonder dat het blauwe horloge op elk van de drie foto’s een andere wijzerset heeft.

Afgelopen weekend naar de horlogebeurs in Visé (net onder Maastricht) geweest. De eerste keer als standhouder.
Erg leuke beurs, klein en overzichtelijk.
Daar een flinke stap richting mijn volgende Speedmaster gezet! Welke? Één van de twee FOIS. Ik vind de 2024 versie prachtig.
Maar de vorige is ook in de race.
Aangezien Omega met de speedy de grens van €10.000 reeds is gepasseerd zal er voor mij geen limited edition (als die er überhaupt komt) in zitten.

17 likes

Eens!

16 likes

#SpeedyTuesday, Ultraman :sun_with_face: :sunglasses:

21 likes

Jij hebt wel smaak op deze lentedag.
Het is de Speedy Tuesday 2 dus moeten er wel 2 te zien zijn vandaag. :smiley:

26 likes

Jij hebt er ook eentje Johan? Jullie zijn lekker bezig! :grin:

Ja, dat was in januari dit jaar.

1 like

Dat kan bij de laatste twee foto’s ook de lichtinval zijn op de rhodium plated wijzers. Wel opvallend is dat de indexen bij alle drie anders zijn!

Jazeker in de 1998 en 1999 catalogus die ik te koop heb staan in het blauwe gedeelte :wink:

En vanaf 2000 niet meer. Wel die van @Mozaiek! Leuk om zo de horloges van forumleden tegen te komen.

7 likes