Speedmaster Only

Ja is kwestie van juiste tool en voldoende druk zetten dat je niet uitschiet. Is wel te doen maar wel met zichtbare deukjes in schroef geul helaas. Ik deed het gewoon met zo’n kleine schroevendraaier waar je ook stroom mee kan meten. Maar schroefjes zijn wel makkelijk aan te komen denk ik, of niet?

Zitten die schroeven niet met lijm vast vanuit de fabriek? Ging bij mij ook erg moeizaam met wat braampjes nu op de schroefjes.

7 likes

Ja locktide of locktight of hoe je dat ook spelt af fabriek! :slightly_smiling_face:

Heb de mijne bij een AD laten verstellen!

Schroefjes Omega zitten af fabriek flink vast (loctite?) en beschadigen snel. Zou de mijne ook eens moeten vervangen. Er zijn schroevendraaiers met een speciaal profiel waardoor de schroef niet beschadigd maar weet zo de naam niet.

Deze?

3 likes

Juist die zocht ik! :+1:t3:

Speedy Monday alvast…:wink:

6 likes

Fijne Tuesday allemaal :wink::sunglasses:

12 likes

Laatste avondje op de Dominicaanse :dominican_republic::dominican_republic:

4 likes

Have a nice Speedy Tuesday :rocket:

11 likes

Ik lees er hierboven trouwens niks over, maar afgelopen zaterdag was het 49 jaar geleden dat onze Speedy op de maan landde.

Naast de speedmaster stapten ook Neil Armstrong en Buzz Aldrin die dag op die koude bol… :wink:

Op naar de 50e verjaardag van deze historische gebeurtenis!

6 likes

Volgend jaar dus weer een nieuwe limited edition :smiley:

2 likes

Even na 8ten en het is al 23 graden op de warmste Speedy Tuesday van het jaar!! :sunglasses:
Fijne dag!

8 likes

Sinds kort in het bezit van een Speedmaster. De laatste tijd neem ik vrij snel afscheid van mijn nieuwe aanwinsten maar met deze ben ik wel heel tevreden. De kans van snel van de hand doen is erg klein dus :heart:

[quote=“Candide, post:3, topic:101910”]
HF :wink:
[/quote]

5 likes

Volgend jaar zou wel eens een monsterjaar kunnen worden voor de Speedy LE’s, Omega kennende. Hopelijk doen ze er iets leuks mee! :blush:

3 likes

Pas op voor die vrachtwagen hè! :wink:

Geen zorgen ik stond stil!!! :slightly_smiling_face:

1 like

Oeps wist ik niet :stuck_out_tongue: maar kan je makkelijk nieuwe schroefjes kopen?

Gister mijn eerste aankoop via het forum gedaan. Heel erg blij mee!

15 likes