Beide mooie horloges, de zenith net iets meer classy.
De snoopy, of de El primero open heart
Beiden erg bijzonder.
Omega net wat leuker plaat, minder tekst en mooi blauw bezel. Snoopy vind ik weer cool, anderen kinderachtig. Moet je ding zijn.
Als ik 10K uit zou geven aan een super horloge, zou ik ze toch echt geprobeerd willen hebben…
Ik sta doorgaans niet bekend om mijn geduld, maar zou dat bij een dergelijke aanschaf wel hebben.
En anders de Omega
Klopt, dat staat me een beetje tegen, covid helpt ook niet helemaal.
Wat een onzin…
De ZEP. Dat blauw van de Snoopy vind ik geen gezicht.
Ja voor horloge mensen misschien niet, voor mensen van buiten deze club, een kinder horloge… kom op Snoopy op een horloge van duizenden euro…
Dat is juist het leuke van de snoopy vind ik. Juist de mensen die geen horloges kennen verwachten het niet.
Als ik tussen jouw opties moet kiezen: de ZEP.
Als het ook iets anders mag zijn, heb ik twee suggesties:
Heb op de omega gestemd, vind ik iets frisser ogen.
Alleen schrik van de prijzen, kosten deze 2 echt 10k per stuk , als ze 5k waren zou ik het eerder geloven. Wat een geld…
Misschien nog wat buitenbeentjes om je te laten twijfel of de zaak voor jezelf te verduidelijken:

Die JLC heeft op het lijstje gestaan, erg mooi. De glashutte iets te … vierkant…
Ik heb een vermoeden dat de Snoopy heel lang niet verkrijgbaar zal zijn. Ik zou sowieso voor de Zentih gaan, iets meer een all rounder
Bedankt, zal er later even goed naar kijken. Zitten een paar mooie tussen zoals de Grand Seiko die er zeker gaat komen.
Easy one, voor mij 100% de speedmaster wat mooi… Succes met je keuze👍🏼
Ik lees hier regelmatig dat het weer over een limited gaat, deze snoopy is geen limited
Zegt ook wel wat hoor, want meestal wint een Speedy dit makkelijk (want iconisch en bla bla bla, ik vind er persoonlijk weinig aan, beetje de veilige standaard keuze op HF) dus dat de Zenith het spannend maakt zegt juist hoe bijzonder deze is!
Sowieso de Zenith. Misschien ligt het aan mij, maar de Snoopy op de plaat verkl**t een verder prachtig horloge.
Die is te groot voor zijn pols