Spijt?

Daar heb ik gelukkig nooit last van. Als het te koop staat en ik wil hem, dan koop ik hem ook.
Daarvoor kan ik best nadenken of ik het horloge wil. Echter, dan ben ik ook niet bezig met alle aanbiedingen.

1 like

Meerdere dingen, de Oris achtige dial, de brede lugs in verhouding tot de kastmaat, de kastmaat zelf en last but not least de afstand 100+ Km om ‘even’ te kijken en passen. En toch vond ik m bloedmooi en had ik ‘gewoon’ die rit ff moeten maken!

1 like

Been there, done that :wink:

1 like

Nee. 't zijn tenslotte slechts niet-essentiële voorwerpen. Ik heb geen talent voor spijt wegens het niet aanschaffen daarvan.

5 likes

Ach ja het hoort er allemaal bij spijt hebben,
Spijt heb ik zeker van een horloge die ik te snel verkocht heb. En daar baal ik nog steeds van😅

3 likes

Ik heb een poosje ontzettende gebaald omdat ik deze hier op het forum mis ben gelopen:

https://www.horlogeforum.nl/uploads/db9961/original/4X/0/0/d/00d0d735660e59927a5c5b6524dd356c038f9341.jpg

Maar uiteindelijk ben ik er nu niet meer rouwig om omdat ik deze als vervanging heb:

https://www.horlogeforum.nl/uploads/db9961/original/4X/c/b/a/cba84c6b258434a24ae469764dbd906b53f5fb89.jpg
Met het bijbehorende NA topic.

4 likes

Als je twijfelt zegt dat ook niet iets?
Wil je toch iets anders? Is het te duur? Zijn er manko’s?

Twijfel gelukkig zelden.
Heb zun voordelen en zun nadelen.

3 likes

Met jouw beroep(en) toch wel zo prettig.

2 likes

Achter het net vissen door te lang wachten met beslissen overkomt me eigenlijk vrijwel nooit. :blush:

Te laat zien wel maar nog meer tijd op HF vertoeven zou aan een opname met gedwongen afkicken grenzen. :sweat_smile:

6 likes

Dat snap ik… :heart_eyes:

1 like

Dat was de anti reflectie coating die had ik er dan afgehaald. Maar er komt vast wel weer iets anders leuks voorbij.

2 likes

Ja dat is zo’n model. Ben er nog steeds naar op zoek.

1 like

Spijt had ik gister.
Mooi horloge gezien, in de auto even over nadenken en bij savonds een bod uitgebracht.

Blijkt de verkoper 5 minuten daarvoor overeenstemming te hebben bereikt met een koper…tegen een lager bod dan de mijne! :see_no_evil::sob:

Achja, even huilen in een hoekje, bakkie koffie en door naar een volgend mooi horloge.

2 likes

Die is erg dubbel.
Wij nemen bijna nooit risico’s bij twijfel opschalen en naar een groot ziekenhuis of de heli erbij.
Zit erin geramd.

Maatje vloog vroeger F16’s.
Die lui leren schakelen op hoog niveau.
Maak je een fout niet op dwalen de verkeerde keuzes. Daar kan je op dat moment niets meer aan veranderen. Gewoon evalueren en door. En de volgende keer niet weer die fout maken.
Die heb ik wel onthouden.

3 likes

Tsja, de verkoop van deze dan wel. Niet enorm veel spijt maar deze kon werkelijk bij alles gedragen worden.

1 like

Maar die heeft best lang te koop gestaan voor een Omega, dus “net gemist” klinkt een beetje merkwaardig :wink:

1 like

Yep!

1 like

Zie mijn opmerkingen hierboven :point_up_2:t2:

Gelijk maar weer een up gegeven in het gezocht topic😄

1 like

Spijt niet van te lang nadenken. Meestal baal ik wel als verkopers binnen enkele minuten of uren een horloge verkocht hebben wat ik wel wilde hebben. Op mijn werk ben ik uit principe niet met HF bezig en ‘s avonds ga ik ook niet het forum elke 2 minuten bekijken of er iets interessants bijgekomen is.

1 like