Sporten met of zonder horloge?

BS
Ik wil graag weten hoe lang ik ergens mee bezig ben, en tijdens het sporten zwelt mijn pols. Dan is een bandje die je kunt verstellen ideaal.
Niemand die op horloges let.

1 like

Ja die explorer zit er uit als een klein horloge op je pols haha.

Evengoed, ieder z’n eigen mening, en ik respecteer jou mening 100%.

Nogmaals, vette horloges, de 2 mooiste modellen als je het mij vraagt. :ok_hand:

1 like

Jij snapt het :joy:

2 likes

niet sporten met je horloge aan :astonished:
niet slapen met je horloge aan :astonished:
gaan we straks niet meer wandelen met horloge aan? :astonished:
wanneer wordt er eigenlijk nog een horloge gedragen?
die dingen dienen toch om gedragen te worden?
despite everything

3 likes

Ik deed aan klimmen en boulderen. Een middag een keer een horloge omgehad tijdens het klimmen. In de avond zag ie er uit alsof die 20 jaar lang een zwaar leven had gehad. Zat onder de krassen en diepe dutsen. Dit kwam door het vallen en vervolgens tegen de wand kletteren. Ook continue tegen de wand en boulders schuren kunnen ze niet heel goed tegen :rofl: hij deed het trouwens nog wel :grin:
Sindsdien draag ik geen analoge horloges meer tijdens sporten. Alleen de Apple Watch gaat nog om tijdens trailruning.

Sommige antwoorden zullen je verbazen. Sommigen doen hun horloge zelfs binnen af! :laughing:

1 like

Mij zitten ze in de weg!

Hardlopen met de Apple Watch en Airpods… rest zonder!

1 like

Ik heb in de afgelopen 20 jaar nooit niet een horloge om gehad, en ik doe alles wat ik doe met het horloge wat ik die dag om heb. Ik doe ze 's nachts niet af, ik doe ze onder de douche niet af tenzij ik leer draag, ik deed ze in de orgiekamer niet af, en op het festival ook niet.

Tuurlijk heb ik wel eens een glaasje uit een Speedy reduced getikt met een Squash racket, en heb ik wel eens een glas verbrijzeld met een slide tijdens paintball, maar shit happens.

2 likes

Ik leer allemaal nieuwe dingen over jou.

3 likes

Er was ook nog een topic van mensen die een servetje onder de clasp leggen tijdens het desk diven. :joy: :ok_hand:

7 likes

Gewoon niet sporten :nerd_face:

Bang voor eelt in je handen? :wink:

1 like

Onzin. Ik doe circuit-training, thuis weliswaar, maar als ik sets van drie, vier of vijf oefeningen doe gebruik ik m’n horloge om bepaalde houdingen een gegeven tijd vast te houden (planken, onderrug), en om m’n pauzes tussen supersets te timen.

Als ik in een sportschool sta (waar circuitjes altijd wat moeilijker zijn omdat er altijd een of andere figuur op het apparaat zit wat je nodig hebt) dan gebruik ik een horloge gewoon om pauzes tussen sets te timen.

Wat ik veel onzinniger vind is de handschoenen, maar het horloge, dat heb je er bij nodig.

Kijk. Ik was de enige niet.

Maar ik zal hier geen macro foto van de bezel van m’n vrij nieuwe Santos plaatsen, want dat ding is gewoon m’n nieuwe BattleScar Galactica. Net zo makkelijk.

1 like

Dat deed toch alleen RLC? :grin:

1 like

hardlopen, wielrennen zwemmen schaatsen ski en snowboarden altijd met mijn Garmin om
Hockey deed ik altijd zonder horloge
duiken met citizen promaster
golf trouwens ook met mijn Garmin

Hear! Hear!

Ik heb altijd mijn horloge om. Of ik nou moet sporten of de distributieketting van mijn auto moet vervangen. Er is maar een veilige plek voor mijn rolies en dat is mijn pols.

2 likes

Altijd zonder. Als iemand die zowel krachtsport als klimmen beoefend, haat ik het gevoel van bewegingsrestrictie bij mijn polsen. (Plus met dusdanige onderarmspieren dat ik ze wel heel los zou moeten dragen of een springbartool in mijn sporttas moet meenemen ;))

1 like

Bij contactsporten sowieso niet ivm regels tav verwonden tegenstanders.

Bij wielrennen ook geen horloge om ivm gevaar bij een val (voor mezelf, niet voor het horloge) en niet comfortabel qua houding/stand van de pols.

Bij tennis, zwemmen en krachtsport eigenlijk altijd wel.

Die heb ik al afgeleerd toen ik 11 was :smirk:

Met natuurlijk.

Wel deze