Tja. twijfelachtig. Je hebt natuurlijk een punt dat ze in Japan niet echt overal stoepranden hebben, laat staan dat ze dag in dag uit hier met een fiets op en af gaan. Ik zou het wel aan durven, maar kan mij ook voorstellen dat je dan toch wel extreem voorzichtig gaat zijn. Nee ik adviseer je om geen spring drive te kopen.
Disclaimer: advies van brick is geen echt advies. Zorg dat je goed weet wat je doet alvorens je advies van een derde opvolgt.
Deze om vandaag. En andere dagen uiteraard. Stukje fietsen is geen enkel probleem. Zou ook wel heel gek zijn. En ja, ik ben heel zuinig op mijn spullen, maar heb nooit overwogen niet te fietsen er mee.
Ik ben gestopt met fietsen toen ik mn springdrive in ontvangst heb genomen.
Ik wil het risico gewoon niet nemen dat ik er zo cool uit zie en dan op de fiets zit.
Dat is kut voor je velgen, banden en frame. Je bent geen 12 meer, neem ik aan, dus je zou ook kunnen overwegen om gewoon als een volwassene te fietsen.
Nee maar ook als ik mān wiel optil en achterwiel erop wip dan is stoeprand of toch altijd nog een boosdoener. Ik heb een kwart eeuw gemountainbiked en dat krijg je er niet makkelijk uit he
Zou eerst eens investeren in een fatsoenlijke fiets. Ik trap 5x in de week naar kantoor op en neer op mijn Koga F3 6.0 met Alfine naaf en riemaandrijving. Heerlijkā¦ā¦. geen zorgen om mijn horloges
Ik heb juist altijd begrepen dat je beter krachtig met je achterrem kunt remmen, en indien echt nodig wat bij-remmen met voor. Dit ivm gevaar van onderuit gaan.