Hulpvraag: hoe kan ik hier een foto posten? De Squale zit nog in het plastic, maar wel foto met andere divers gemaakt.
Was trouwens kleiner dan ik had verwacht.
Thx.
VG,
Berry
Hulpvraag: hoe kan ik hier een foto posten? De Squale zit nog in het plastic, maar wel foto met andere divers gemaakt.
Was trouwens kleiner dan ik had verwacht.
Thx.
VG,
Berry
Hoe kan ik dit doen zonder dat ik antwoordbutton bijeen specifiek lersoon gebruik, ergo eigen regel start?
Nadeel van die 39mm is dat de lugs 19mm zijn.
Wordt het bandenswappen wel gesmoord.
Weet niet zeker of dit is wat je bedoeld. Maar je kan op de rode vierkante knop âAntwoordenâ drukken en dan je tekst typen zoals je altijd doet. Daarna even op enter drukken en dan via de upload knop je foto uploaden. Dan komt de foto met posten vanzelf zichtbaar in het bericht.
Laat maar even zien die fotoâs
Ow, dat was me nog niet eens opgevallen.
Maar goed, 39mm zou het bij mij sowieso niet winnen als er ook 41mm beschikbaar is. Ik hou wel van een beetje een âherenmaatâ, past anders niet bij de Matic âŠ
Ik weet nog niet of dit een bandenwisselaar gaat worden. Meestal ben ik al wel tevreden bij een goed passende stalen band. Maar voor alle zekerheid heb ik gisteren wel alvast twee stukjes FKM-rubber gekocht. Een rode summit en een zwarte racing.
Gewoon op âAntwoordenâ (rood knopje) klikken en vervolgens naar het icoontje wat @Joshido heeft laten zien. DezeâŠ
Je foto opzoeken. Uploaden en even wachten op 100%, eventueel stukje tekst erbij en dan weer op âAntwoordenâ klikken:
Misschien is het ook goed om eerst even de handleiding door te lopen, @BMB! Er is best veel mogelijk. Hier een topic over de âinteractieve handleidingâ âŠ
Zie hier.
Eerste Tauchmeister was geinaankoop. Seiko is echt heel fijn horloge, maar wel stevig.
Suqale is wennen. Kleiner en heel licht door het titanium. Tijd voor de zon op de dial .
Squale
Morgen dan maar even verse plaatjes buiten maken!
Mooi ding man, van harte en veel draagplezier. Haal je wel het plastic eraf?
Cheers, ik heb dan geen Squale, maar die gaat er wel komen.
Inderdaad triest nieuws, toen ik vorige keer bij hem was liet hij nog vol trots zijn super mooie Squale zien. Wat was hij trots op zijn horloges.
Sorry dat ik hier zo in de Squale kroeg post, maar het is een mooi merk.
Proost op @Brlink en uiteraard op @peanuts85 die we veel sterkte wensen deze periode.
Morgen âŠ
Maar ûh, die gaat natuurlijk gelijk naar Yema Only.
Hier blijf ik gewoon #TeamMatic hoor âŠ
De kroeg(deur) staat open voor iedereen die het merk een warm hart toedraagt, dat hebben we allemaal gemeen âŠ
Hier ook, de laatste foto van zijn Onda is van een maand geleden.
Tja. Ik ben er nog steeds een beetje sprake(n)loos van.
Ik weet helaas te goed wat die kutziekte doet, niet alleen voor de drager maar ook voor de (directe) omgeving. Daar hebben we onlangs nog âuitgebreidâ over gesproken met elkaar. Bram was een goeie vent, sterk voor zichzelf en zacht voor zijn omgeving. Een vechter! Het is in één woord waardeloos. Waardeloos. Waardeloos âŠ
Hey, jij hebt er één! Nice! Even plastic eraf en mooie herinneringen en fotoâs maken!
Heb je in de ochtend overal jullie handdoeken neergelegd?
Zonder gekheid, wat een heerlijke plek. Lekker genieten, met een Bintang
We jagen gewoon iedere weg.
Nee, ja, er zijn meerdere zwembaden, hier en in de buurt en we zitten direct aan zee en er is best het nodige te doen en zien, in de omgeving. Dus overdag is het vaak heel rustig hier. Vinden wij helemaal niet erg, trouwens.
Morning squalies! De onda bevalt zeer goed en gaat zeker mee op vakantie met een paar extra banden. Paar observaties:
Altijd fijn om te lezen als iemand blij is met zijn/haar nieuwe aanwinst.
Moet zeggen dat ik dit ook echt een gaaf horloge vind. Die wijzerplaat lijkt soms wel in beweging te zijn en de kleur kan die prima hebben ook.
Ja dat vind ik ook met de 1521 super blue, de Palombari is wat dat betreft dan toch stukken beter. Keek toevallig vanacht even op het nachtkastje en kon nog steeds de tijd lezen terwijl hij amper zonlicht heeft gehad gisteren.
Vandaag weer aan het werk dus wederom zonder wrist shots aangezien ik ivm werk geen horloge draag.
Desalniettemin, fijne dag allemaal
Ook echt tof! Jammer dat ze zo lastig te krijgen zijn.
Valt wel mee bij Gnomon kan je zelfs nog nummer kiezen