Incoming …
Erg benieuwd naar dit horloge! Totaal op de gok gekocht, zoals ik dat wel vaker doe.
Yema als merk ken ik natuurlijk wel maar ik heb nog niet eerder een horloge van ze in handen laat staan om de pols gehad. Deze past qua uitstraling prima bij mijn smaak. Het bolle glas vind ik een mooie extra, dat geeft een lekkere vintage vibe. Ik ben ook benieuwd naar de performance van het ‘eigen’ uurwerkje. Morgen op de bus en als PostNL een beetje normaal doet, woensdag om de pols.
Spannend!
Mijn nieuwe Yema Flygraf French Air & Space Force UTC Black. Mooie wijzerplaat en gave mesh horlogeband.
En binnen!
Eerste indruk: Fris horloge!
Erg leuk. Het draagcomfort moet ik wel even aan wennen, hij ligt wat vlak(ker) op de pols en na de Von Büren kast van Squale is dat toch even een ander gevoel. Verder heeft 'ie een lekkere vintage vibe en is 'ie voor zijn prijsklasse meer dan goed afgewerkt.
Deze Yema trouwens heeft al een historie op HF. Hij is vorig jaar juni nieuw gekocht door @Jurtz en via een aantal omwegen (o.a. via @Springdrive) nu bij mij terecht gekomen. Iedereen is er trouwens erg netjes mee omgegaan!
Ik heb hem gekocht bij Q Watches (@royke74), alwaar wederom een vijfsterren topervaring.
Gefeliciteerd en veel draagplezier gewenst.
Gefeliciteerd met je Yema, mooie GMT. Wens je natuurlijk veel draagplezier.
. En nog een mes erbij ter verdediging
Dank mannen!
Enne @fredpanarai1, dat mes had ik al … in een opwelling bij onze vrienden van Sinn gekocht toen ik de 857 Testaf nog had. Gebruik hem best wel vaak, ook om pakketjes mee open te maken. Prettig snijding.
Moet nog even een schakeltje in de stalen band omwisselen, zit niet helemaal lekker. Ondertussen(door) even een Erika’s MN gemonteerd.
Dat staat eigenlijk helemaal niet gek!
Ik ga na twee dagen het nest alweer verlaten.
Mijn NA, de Yema Superman Worldtime geeft me niet het gevoel wat ik ervan verwacht had. Terwijl dit horloge echt wel héél veel bang for the buck is, gewoon een heel erg fraai afgewerkt en leuk. Ook het in-house uurwerk maakt 'm bijzonder, band is top. Alles. Maar ja, als de klik er niet is … is 'ie er niet. Ik ga er hopelijk iemand anders blij mee maken voordat er een beschadiging op komt en daarna zelf weer op zoek naar wat anders!