Yema MN op een nieuwe BOR bracelet van Uncle Seiko
Ik ga na twee dagen het nest alweer verlaten.
Mijn NA, de Yema Superman Worldtime geeft me niet het gevoel wat ik ervan verwacht had. Terwijl dit horloge echt wel héél veel bang for the buck is, gewoon een heel erg fraai afgewerkt en leuk. Ook het in-house uurwerk maakt 'm bijzonder, band is top. Alles. Maar ja, als de klik er niet is … is 'ie er niet. Ik ga er hopelijk iemand anders blij mee maken voordat er een beschadiging op komt en daarna zelf weer op zoek naar wat anders!
Dan houd het op🤷
Erg fraai
Aangezien dit forum al weer ver naar onder is geschoven maar eens hierin gooien, als ik ergens een antwoord moet krijgen is het hier wel
Zijn anderen hier toevallig in blijde afwachting van hun Wristmaster Traveller Micro-rotor?
Zag deze net langskomen op de Instagram van Yema. Voor een teaser ziet het er toch wel heel gaaf uit. Ben benieuwd naar het uiteindelijk product
Ben benieuwd welke uitvoering jullie voorkeur heeft? De Special Edition of de Limited Edition van de Rallygraf Autobianchi?
Ja dat zou ik ook wel willen weten. En als er wachtenden zijn die er vanaf willen, dan houd ik me aanbevolen. Vooral die groene
Nee, ik bedoel eigenlijk deze. Yema Wristmaster Micro Rotor.
Mocht iemand op de lijst staan en er toch vanaf willen, houd ik me aanbevolen.
(Edit plaatje aangepast want ging niet helemaal goed.)
Overigens zijn de zwarte en blauwe ook cool, dus als iemand daar toch bij nader inzien niet blij mee is, dan hoor ik het ook graag!
Ik heb de groene besteld en ben in afwachting van uitlevering. Zou in augustus moeten plaatsvinden en verwacht dat, zoals het een Frans bedrijf betaamt, nog een email met uitstel
De SE, maar ik zou de LE kiezen
Succes met wachten!
Ik heb beide maar ben het met je eens dat de SE mijn voorkeur heeft.
Gaaf hoor! Ik heb de normale met witte dial besteld, maar die LE Micro-rotor is toch wel een tikkie gaver!
Dank. Zoals Bert en Ernie ooit zongen: “Wachten duurt lang.”. Waarvan akte. Ik was nummer 72 met bestellen dus als alles gaat zoals het zou moeten gaan moet 'ie eind augustus bij mij zijn. Maar goed: Frans bedrijf dus kan zomaar augustus 2024 zijn
Als je hem maar showt wanneer hij dan eindelijk om je pols zit! Succes nog even met wachten…
Flygraf l’armée de l’Air & de l’Espace UTC Black met www.avel-and-men.com Tampa Orange horlogeband (met kleine Franse vlag stiksels)