Yema only topic

Mooie combi :heart_eyes::+1:

Flygraf Armée de l’Air & de l’Espace GMT Limited Edition with Avel & Men Port Louis Yellow watch strap

8 likes

Dit wordt de nieuwe Yema die ze eerder met een teasers aankondigde. Screenshot uit Yema’s Instagram. Beschikbaar vanaf 24 augustus.

Zullen mater vast betere beelden beschikbaar komen, maar vind hem zo op het eerste gezicht toch wat saai…

3 likes

Verkrijgbaar in 5 kleuren, 40.5 mm diameter met FKM band of “beads of rice” stalen band

6 likes

Mooi ding :green_heart: :fire:.
Het mist wel een beetje het ‘unieke’ van Yema, dat o.a. de Superman heeft met zo’n bezellock.
Dit lijkt erg op de Rado Captain Cook. Het is wat meer een allemansvriend en wat moderner, zal het ongetwijfeld goed doen. Ik wordt er nog niet direct heel warm van, maar het is zeker een kleurrijk stel op de rubberen banden.

Op lederen NATO

11 likes

Hebben iets weg van een Breitling Superocean

Ik vind ze best leuk, koop er misschien wel één als ze weer 30% of 40% korting hebben :grinning:

Of deze op een oranje band ipv groen

4 likes

Nou, ik ga je record verbreken denk ik :sweat_smile: Heb er wel een klik mee, maar vind hem te groot voor mijn pols. Of zou ik er alsnog aan wennen? Heb hem al op de leren band gezet die je erbij leverde, dat scheelt al iets. Terwijl ik de stalen band juist erg tof vind (maar die maakt de lugs optisch nog langer).

4 likes

spit-take-laughing

Oeps!
En dat record stond al best scherp, op twee dagen … :see_no_evil:

Nou ja, er gaat vast iemand wél heel erg gelukkig worden met deze fraaie Yema. Het is namelijk wel echt een prachthorloge. Serieus … ik zou iedereen willen aanraden die er eentje zoekt om even snel contact met je op te nemen!

Ik ben zelf helemaal verknocht aan mijn Squale, dus er komt voorlopig niks meer bij. :sunglasses:

2 likes

5 likes

Jaja Yemamigos m’n Flygraf weer tevoorschijn getoverd. Ik heb even een break van de NATOs en ben nu geobsedeerd met rubber.

Ik had precies 0 zin om 90 euronen stuk te slaan op de OEM tropic en besloot een 20mm Ali tropic erop te vrotten en het resultaat mag er zijn

4 likes

Augustus is weliswaar september geworden maar gelukkig geen augustus 2025 :slightly_smiling_face: Naar verwachting volgende week in huis!

(EN) Start of deliveries!

The first shipments of the YEMA Wristmaster Traveller Micro-Rotor Limited Edition will begin on Monday!

As mentioned in previous updates, this summer our watchmakers have been focused on the assembly and the subsequent quality controls of the CMM.20 calibers first series. After production, and prior to rolling out, we thoroughly tested our micro-rotor caliber on our Morteau workshops for an extended period of time, all for the purpose of ensuring your full satisfaction in terms of quality and performance.

We are very proud of the work accomplished and ultimately very moved to see the first timepieces equipped with our CMM.20 micro-rotor leave our workshops as from next Monday.

3 likes

Ik k mag sinds kort ook meedoen hier.

6 likes

Mijn eerste Yema, Urban Traveller. Goed formaat, goed gebouwd op het eerste oog.

11 likes

Leuk deze hier te zien!
Heb hem hier gepost bij de release, maar kan er online niet zoveel over vinden. Hou ons op de hoogte van je bevindingen :slight_smile:
Wat is jouw polsomtrek ?

1 like

Ik vond hem ook leuk, en wilde graag een keer een geïntegreerde bracelet proberen en deze kwam er bij mij uit. Mijn pols is niet heel breed 17,5 maar valt goed. Ook niet te dik alleen iets meer taper op de band was mooi geweest.

1 like

Ik pak niet zo snel een Yema uit de doos.

Maar als ik hem om heb dan vind ik hem weer mooi én leuk. Deze volledig gebrushte Superman bijvoorbeeld is echt prachtig.

10 likes

Eerste productfoto’s van de A470.

De blauwe kleur lijkt nog dieper dan in de renders. Dat valt positief uit. De afwerking van de wijzers op de subdials lijkt hier en daar wel wat matig, alsof het nog om een prototype gaat (volgens de klantenservice ligt het aan de resolutie). Ben benieuwd of hier nog wat reviews/videos over verschijnen voordat ze 470 preorders hebben. Deze staat wel hoog op m’n wishlist.

6 likes

Hoe gaaf is dit

10 likes

de open hearts ben ik nou niet meteen fan van :wink: ziet er meer uit alsof ze allerlei typen horloge bij elkaar hebben gegooid om maar iets nieuws te krijgen

1 like