Ik ben er wel van gecharmeerd. Mooi formaat (39mm x 12mm ex glaasje), toffe pushers, onmiskenbare Rallygraf vibe. De gradient op de wijzerplaat en de stalen bezel doen ook wel iets voor me. De Alpine branding hoeft van mij dan weer niet. De prijs is misschien ook wat hoog. Het betreft weliswaar een beperkte oplage, maar bij de concurrentie krijg je hiervoor al gauw 15u extra gangreserve. Maar met de korting die Yema standaard geeft wordt het misschien wel weer aantrekkelijk.
Erg benieuwd naar dit horloge! Totaal op de gok gekocht, zoals ik dat wel vaker doe.
Yema als merk ken ik natuurlijk wel maar ik heb nog niet eerder een horloge van ze in handen laat staan om de pols gehad. Deze past qua uitstraling prima bij mijn smaak. Het bolle glas vind ik een mooie extra, dat geeft een lekkere vintage vibe. Ik ben ook benieuwd naar de performance van het ‘eigen’ uurwerkje. Morgen op de bus en als PostNL een beetje normaal doet, woensdag om de pols.
Erg leuk. Het draagcomfort moet ik wel even aan wennen, hij ligt wat vlak(ker) op de pols en na de Von Büren kast van Squale is dat toch even een ander gevoel. Verder heeft 'ie een lekkere vintage vibe en is 'ie voor zijn prijsklasse meer dan goed afgewerkt.
Deze Yema trouwens heeft al een historie op HF. Hij is vorig jaar juni nieuw gekocht door @Jurtz en via een aantal omwegen (o.a. via @Springdrive) nu bij mij terecht gekomen. Iedereen is er trouwens erg netjes mee omgegaan!
Ik heb hem gekocht bij Q Watches (@royke74), alwaar wederom een vijfsterren topervaring.
Enne @fredpanarai1, dat mes had ik al … in een opwelling bij onze vrienden van Sinn gekocht toen ik de 857 Testaf nog had. Gebruik hem best wel vaak, ook om pakketjes mee open te maken. Prettig snijding.